Nyforelsket <3 {{forumTopicSubject}}
Findes der noget mere fantastisk end at ha' sin skønne trætte hvalp liggene på brystet?
Han er sgu dejlig den lille lømmel!
Jeg var nervøs for om jeg nogensinde kunne komme til at holde rigtig af en hund, efter jeg mistede den gamle, om jeg ville turde.
Nu kan jeg efter en måned for alvor mærke at vi knytter bånd, stærkere og stærkere hver dag
Han er faldet så godt ind i familien, han passer lige ind!
Han er sjov, modig, den største kælegris indfor og en raket ude.
Han er renlig og klarer det fint med alenehjemme træningen!
Jeg er i en lykkerus
Simpelthen!
Kender i det, når man er nyforelsket i et lille vidunder?
Rigtig god weekend folkens
okt 2009
Følger: 4 Følgere: 4 Hunde: 1 Emner: 56 Svar: 2.111
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 1.158
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.921
Mistede for et år siden mit et og alt - min lille prinsesse som jeg selv har været med til at planlægge, passe helt fra fødslen og som var
perfekt ;O( Jeg vidste godt at jeg skulle have hund igen, og vidste også godt at jeg ville elske de næste.... Men havde aldrig turde håbe på at få en ligeså perfekt hund som Micha..
Er bare SÅ forelsket i Hazel - hun er virkelig vores lille baby og alt hvad man kunne ønske sig i en hund :O)))))))
Lige nu ligger hun helt tæt op ad mig med hovedet på min mave - vi elsker at putte sammen :O))
nov 2010
Følger: 9 Følgere: 7 Hunde: 1 Emner: 51 Svar: 1.158
jul 2008
Følger: 70 Følgere: 68 Hunde: 1 Emner: 643 Svar: 14.331
Min nye vuf - Pølsen er bare næsten en modsætning af min gamle - Og det har jeg virkelig skulle lære
og her efter 2 1/2 år , og en hulens masse abrjde ( fra min side ) knytter vi stadig bånd og kommer tættere og tættere.. .
Så sent som igår lå hun og sov på mit bryst ( vi tog os lige en morfar *G* selvom jeg kun er 21 ) og jeg var liiiiige ved at tude af lykke over hende...
For nu forstår vi endelig hinanden til fulde - Alt det arbejde, Alle de timer jeg har misforstået hende ,og alle de gange hun har "rettet" på mig, og fortalt mig hvad hun virkelig ville ( for det er den vej rundt jeg ser det ) - og nu forstår jeg endelig de fleste af hendes signaler
Jeg har også en aftale med hende om at hun aldrig dør - Så jeg er glad
apr 2006
Følger: 58 Følgere: 90 Hunde: 7 Emner: 241 Svar: 5.921
Nyforelsket <3