{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.363 visninger | Oprettet:

Baby og hvalp, JEG kan ikke klare det! {{forumTopicSubject}}

Ja vi fik jo Sofus hjem sidste søndag, og som nogle havde advaret om, så havde jeg faktisk lykkeligt glemt hvor meget arbejde der er i sådan en bandit!
Så jeg sagde da ja tak til at passe min venindes dreng på 6 måneder fra i går eftermiddags og til nu...
Hold da kæft! Hatten af til dem der har det overskud, er helt færdig, det får mig til at tænke på alle dem der får hvalp når de venter sig, det er da ikke noget alle og enhver kan klare smiley

Nu er det bare Sofus det handler om smiley
Han er bare helt fantastisk, er helt nyforelsket smiley

God søndag folkens!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skift lås på hoveddør 1.000 kr.
  • Montering af bordplade i køkken 1.300 kr.
  • Skifte blæser i ovn 900 kr.
  • Samling af tre IKEA-skabe 1.500 kr.
  • Bil rengøring 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Baby og hvalp, JEG kan ikke klare det!
  • #1   27. mar 2011 Hehe!!
    Meget sundt at prøve.
    Men når man så selv får børn, så kommer man automatisk op i et andet gear, og så er det altså ikke så slemt..;O).....eller også er det fordi man bare vænner sig til, at man altid er træt.....GRINER!!!!!

• #2   27. mar 2011 Haha smiley Ja det må være hårdt.
    Men håber da også de fleste enten har en voksen hund før de får baby - eller venter med at få hvalp til baby er lidt ældre smiley
    Det må være helt vildt hårdt med 2 babyer i huset ;D

• #3   27. mar 2011 Maibritt L.... Fuldstændig rigtigt... Fødte en lille pige i januar og med 3 hunde, den ene med max damp og en flytning hængene over hovedet plus et hus og en lejelighed som sq gøres i stand!!! = med ingen søvn og man klare det alligevel! Utroligt nok!!!

• #4   27. mar 2011 Der er jo også lidt forskel i at passe fremmed barn og så at passe sit eget. Med sit eget barn, så kender man de lyde som barnet giver, så man ved hvornår det bare er hyggelyde og hvornår det er "JEG VIL HAVE MAD" eller "jeg vil gerne have en ren ble".

Men ja rigtig, så er det nok meget sundt at prøve inden man kaster sig ud i det for real.

• #5   27. mar 2011 Vi har lige fået 2 Schæfer hvalpe og jeg er i 14 uge af min graviditet smiley Ja det er hårdt arbejde, men jeg ville ikke undvære det smiley Elsker mine hunde og glæder mig til min lille dreng bliver født.

• #6   27. mar 2011 Ha ha, sejt gået til jer der gør det smiley
    Personligt vil jeg prøve at undgå baby og hvalp på samme tid smiley
    Men det skal lige siges at det næsten var Sofus der var mest krævende smiley ha ha

• #7   27. mar 2011 Jeg er så af den kaliber at jeg ikk kan forstå man sælger sin hund fordi man har fået børn det kan sagtens lade sig gøre at passe begge dele og begge får så meget glæde af hinanden på sigt

• #9   27. mar 2011 Har du fire-linger på 2 år ????.... + en DDB-hvalp...+ en Schæfer-hvalp ( Issa ) du skal af med....... eller hvad er det du mener .....fatter ikke , hvad du skriver ....:O)

• #10   27. mar 2011 Til LINE

• #11   27. mar 2011 Line
    Spørger lige som NITTIB

• #12   27. mar 2011 Hmm... nå... ok så.....?.... :O)

• #13   27. mar 2011 det er noget helt andet når det er ens egne børn og hunde. vi fik Beacan ca samtidig med Markus.
    Jo man er evigt træt, men det er en vanesag tror jeg;)
    og et spørgsmål om prioriteter...

Jeg var i hvert fald sjældent i rent tøj og håret hang bare som det nu gør... hehe

• #14   27. mar 2011 Vi plejer at kombinere;-) vores sidste hjemmefødte kuld (har siden haft 2 hos hvalpekøbere) blev født 20. maj 2007 - 13 dage efter jeg fødte August. Samtidig var det min fødselsdag så denne blev tilbragt i soveværelset hos en fødende tæve. Fik kold spaghetti og jeg ville ikke undvære det. Bedre fødselsdagsgave kan man da ikke få! Jeg har en forhåbentlig snart 5 uger drægtig tæve ved mine fødder og en 6 mdr julius i armene. Så børn og hvalpe følges ad her og det kan nemt kombineres men også kun fordi drengenes far er lige så glad for opdræt og unger som jeg er. Vores ældstefødte kom dog heldigvis ikke sammen med en hvalp og jeg mener godt det kan kombineres hvis ikke man er førstegangs hundeejere og førstegangs forældre.

• #15   27. mar 2011 Jeg fik en labradorhvalp 2 mdr. før jeg fødte min datter nr, 2.... Ka ikke huske det som specielt slemt, det værste var at ha hvalpen under den ene arm og baby under den anden, når vi sku ned fra 2. sal....

Kommentér på:
Baby og hvalp, JEG kan ikke klare det!

Annonce