530 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 1 Svar

Foder mængde til tæve med hvalp Foder mængde til tæve med hvalp

Min tæve fik for 6 uger siden en hvalp.. Da der kun er 1 synes hun stadig det er hyggeligt at den dier hos hende så hun siger ikke fra.. Hun har dog ikke så meget mælk mere.. Hun får ikke hvalpefoder mere men lidt mere foder end normalt.. Hun er normalt ikke specielt interesseret i mad og spiser tit kun den halve mængde af hvad hun skal have men hun virker meget sulten for tiden.. Hun virker så også som om hun er ved at blive lidt tyk.. Skal jeg sætte hende ned i foder til normal mængde eller hvad skal jeg gøre?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Monter lampe på badeværelse, og fjern gammel fastmonteret lampeudtag. 1.000 kr.
  • Hovedrengøring 2.000 kr.
  • Udskiftning af køkkenbatteri 1.000 kr.
  • Have mand 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Foder mængde til tæve med hvalp
  • #1   16. apr 2011 Ja jeg har jo heller ikke lyst til at ende med en hund der er blevet alt for tyk og hvalpen spiser da hvalpefoder.. Hun virker lidt som hendes mor for mad har ikke den helt store interesse men jeg synes hun tager fint på så hun må jo spise godt nok

Kommentér på:
Foder mængde til tæve med hvalp

Annonce