827 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

hjælp til at finde tidligere ejere.. hjælp til at finde tidligere ejere..

hej .

jeg har nu haft min hund i 3 år, og nu synes jeg efterhånden det var på tide jeg begydte at søge lidt efter hendes baggrund..

jeg fik hende af min stedfar for 3 år siden, hun blev købt over den blå avis, som schnazuer/schæfer blanding, sælger lovede at sende papirene på hende, men kort tid efter vi købte hende var sælger ikke til at komme i kontakt med, og jeg har derefter måtte bruge lang tid på at få hende over i mit navn så der ku komme forsikring osv på hende..

af hvad jeg har forstået så skulle hun vidst være fra falster (dette er ikke helt sikkert)

hun er fra juni 07 og billeder kan ses af hende inde på min profil..

hvis nogle kender bare det mindste til hende eller tidligere ejer så må i MEGET gerne skrive til mig..

jeg ved absolut ingen ting om hende udover det som jeg har skrevet nu.. men det kunne jo tænkes hun havde nogle søskende eller noget et eller andet sted her i danmark..

i følge hendes chip skulle hun var 'døbt' sally men jeg fik af vide hun hed futte da jeg fik hende (sagde sælger) hun har aldrig reageret på navet sally..

hvis nogle ellers har andre forslag til hvordan jeg kan søge lidt efter hendes baggrund så skriv gerne! smiley

Mvh Mette og Futte

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til integreret køleskab 1.300 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 982 kr.
  • Klippet hæk 1.200 kr.
  • Havearbejde 3.000 kr.
  • Tilslutte kogeplade til elstik 1.000 kr.
  • Rensning af slange til vaskemaskine. 789 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til at finde tidligere ejere..
  • #1   17. apr 2011 Det kunne så godt tyde på hun har haft flere ejere

• #2   17. apr 2011 alice A - ja det jo det.. da vi fik hende fik vi afvide hun både ku være alene hjemme osv osv. men hun kunne INGEN ting.. hun var bange for stort set ALT (flasker osv)
    og har den dag idag mega seprationsangst.. jeg tog hende under mine vinger og har brugt 3 år på at få en nogenlunde stabil hund ud af hende..
    hun er det bedste der nogen sinde er sket for mig og hu gør ALT for mig, problemet er bare det stærke bånd hun har til mig gør at jeg ikke kan forlade hende..
    dette kan jo os have noget og gøre med hun er bange for jeg 'også' forlader hende for evigt..

jeg får ekstremt meget rod for hvor dejligt opdraget og rolig hun er den dag idag.. for da jeg fik hende var hun ved at drive ALLE til vanvid ..

• #4   18. apr 2011 jeg vil bare rigtig gerne vide hvad hun har været igennem de første 7 måneder inden jeg fik hende, hvis det er muligt.. for nemt har hun ihvertfald ikke haft det.. og så ku det være rart at se evt. moren og faren og høre hvordan de er som hunde.. evt søskende smiley
    så ja det er egenltig lidt for sjovt, forstår bare ikke man kan sælge en hund og så bare 'glemme' den og ikke ønske og se den mere smiley

jeg har mange spørgsmål omkring hende..

• #6   19. apr 2011 tak palle..
    det var en rar besked..
    det har du helt ret i det du skriver..

ku bare såå godt tænke mig at høre om hvordan andre hvalpe og forældre evt er.. da sidste udvej for min lille baby er sterilitation her om 3 måneder.. hun kan nemlig ikke være alene hjemme eller noget uden at ødelægge ting og gå og græde smiley så nu håber vi det virker da jeg ikke ville ku klare tanken om aflivning!!!!

Kommentér på:
hjælp til at finde tidligere ejere..

Annonce