{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.094 visninger | Oprettet:

:'( Læs venligst :'( {{forumTopicSubject}}

** Idag skete Dét- Tiden var inde..** Vi stoppede mens "legen var god...

Har det sidste års tid vidst at det kun var et spørgsmål om tid inden jeg ville miste min trofaste ven som jeg har haft hele livet.. 15 år blev hun og jeg bliver snart 16.. Det er HELE mit liv jeg har haft hende hos mig. Har været Så ufattelig heldig at hun har passet på mig Så længe.. Kan ik huske mit liv uden hende .. og har aldrig kunne forestille mig det.. Hver gang tanken om at hendes dage skulle ende, har jeg følt en angst for at netop denne dag ville være lige rundt om hjørnet. Men nu er det sket.. Min ELSKEDE hund Bonnie blev aflivet.

Bonnie har i en længere periode været halvsyg.. Haft underlivsbetændelse.. Men hver gang hun har været færdig med Medicinen har det vendt tilbage - Desværre!
Nu har der været dyrelæge på hende to gange inde for kort tid,, og idag tredje gang, skulle det ske smiley

Har været til eksamen idag, Så var på skolen da jeg fik en sms fra mig mor, hvor der stod at nu, var det nu hvis jeg ville sige farvel.. Jeg blev ked af det og ringede til hende.. Jeg vidste ik om jeg ville komme,, men er glad for jeg tog hjem, ellers havde jeg fortrudt det resten af mit liv.!
Da jeg kom ind i haven lå hun på græsset, da hun fandt ud af at jeg var der forsøgte hund at logre med hallen.. (Sidder og græder nu, men jeg skriver) smiley Hun logrede med hallen, selvom hun næsten var helt væk på grund af narkosen... Hun vidste jeg var der ! Min mor og jeg sad hos hende,, og kælede hende,, og snakkede til hende.. Så sagde vi farvel, hviskede til hende at jeg aldrig ville glemme hende og kyssede hende <33
Årg! Elsker hende virkelig ! smiley Ka ik fatte at hun er væk nu! Væk! Efter 15 år!

Ja, Idag d. 30/5 2006 klokken ca. 13.30 trak min Elskede Bonnie vejret for sidste gang smiley Det værste jeg lææænge har forestillet mig - det skete smiley
Er Sååå ked af det sidder lige nu med hendes halsbånd og hundesnor i hånden og græder stille.. smiley

Her er så stille.. og min kat Speedy så hende som sin mor, han render og søger efter hende smiley
Her er så frygtelig tomt .. Ingen logren med hallen eller gøen i haven.. smiley

Det er skrækkeligt!!!!!! Men ville ALDRIG kunne tilgive hverken mig selv eller mine forældre hvis vi en dag ville komme hjem og finde hende ligge på gulvet og lide... Så ved at det var bedst sådan her.. Men det er Virkelig hårdt.. Det gør ondt! Rigtig Rigtig ondt,.
Har altid søgt trøst hos hende hvis jeg følte at jeg ikke ku stole på andre.. Nu ka jeg ik søge trøst hos hende. smiley

Vil ALDRIG glemme hende, hun var her altid når jeg var trist. ! Glemmer aldrig en dag jeg kom hjem fra skole og havde haft en lorte dag. Jeg var ked og knækkede sammen på gulvet og græd.. Så kom Bonnie hen og slikkede mig på kinden.. Hun trøstede mig smiley Vil aldrig glemme at hun altid har været her for mig og passet på mig.. Har haft 15 sindsyge gode år med hende.. smiley

Hun vil Aldtid blive husket i mit hjerte - ALTID <33

-Bonnie Elskede dig og vil Altid gøre det.. Du er den der Aldrig har svigtet mig. og du har lært mig hvad kærlighed og Loyalitet er og står for! Det er jeg være dig evigt taknemmelig for.. smiley

Hvil i Fed, du har fortjent det skath!

<,33


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  :'( Læs venligst :'(
  • #1   30. maj 2006 Føler med dig

  • #2   30. maj 2006 .... *kram*....

    Det er noget af det sværeste, at sige farvel til så elskede en ven. Men i har givet hende et godt liv og en respektfuld død. Hun vil også huske jer. Det er jeg sikker på.


  • #3   30. maj 2006 Det gør mig ondt at høre. Sender dig et kæmpe elektronisk knus og tænder et lys for din kære hund.

  • #4   30. maj 2006 Trøstekram herfra ...

  • #5   30. maj 2006 Sidder og græder med dig :o(
    Det kom lige fra hjertet det der. Hold op en heldig hund, Bonnie var! At have sådan en dejlig familie som bare har elsket hende! Hun har haft det super godt og hun fik en god slutning på sit lykkelige liv!
    Jeg er så ked af det på jeres vegne! Det er godt nok længe I har haft hende!

    Kæmpe knus fra mig!


  • #6   30. maj 2006 Føler med dig., sidder selv med tårre i øjnene., smiley
    Stort trøste kram fra mig.,


  • #7   30. maj 2006 RIP!

    Sidder & græder nu smiley
    Det er bare det værste der kan ske smiley

    Hun hat haft et godt liv & fik en god slutning på sit lykkelige liv,

    Er rigtig ked af det, på jeres vegne. smiley

    R.I.P

    Så må vi håbe, at Paw & Bonnie finder sammen i Himlen.
    Lad dem lege på de evige legemarker.... smiley


  • #8   30. maj 2006 jeg sidder her med tårer i øjnene, og ser mig da min gamle hund blev aflivet for snart 2 år siden. hende havde vi haft siden jeg var 9 år, jeg flyttede hjemme fra (snart 2 år siden) og havde hen på ferie i 7 dage, det skulle blive de sidste 7 dage. Mandag ringer mor og sir hun desværre er blevet aflivet. Jeg var så ked af det. Det var jo min barndomsven. Jeg er så taknemlig for de 7 dage lige inden hun blev aflivet.

    Jeg ved hvordan du har det, folk der ikke har haft hund, eller har samme forhold til et dyr, kan ikke forstå hvilken sorg det kan give.

    Men det var absolut det bedste for jeres hund, for som du sir, ville det var meget hårdt at komme hjem og finde den død. Nu ved I at den fik en god "død" hvis man kan sige det sådan.

    Stort knus fra Pia og et kæmpe hunde kys fra Rasmus (han er meget god til at trøste, skal jeg hilse og sige)


  • #9   30. maj 2006 hen på ferie = hende på ferie

  • #10   30. maj 2006 Trøstekram herfra Battie, men det er bedre hun ikke skulle lide...Det er dog altid sørgerligt og trist, at man skal af med en ven...Kender du den med hundehimlen? Der var en meget sød historie herinde engang med en regnbue og hundehimlen..Er der ikke nogen der kan huske den? Den var rigtig sød og passende ligenu...Battie forsøger at tænde et lys, men det går ikke så godt for ham, men det er tanken der tæller...*SS*

  • #11   30. maj 2006 Kan dårlig læse hele dit indlæg, mine øjne er fyldt med tåre. Jeg føler virkelig med dig, kan godt forstå du er ked af det. Men det er godt i lod hende få fred nu hvor tiden var inde. 15 år er en høj alder, og hun har haft en fantastisk familie i jer, det er jeg ikke et sekund itvivl om.

    Hvil i fred i hundehimlen søde Bonnie


  • #12   30. maj 2006 føler med dig og din famillie det er så svært kender det godt hun har været en heldig hund at hun har haft dig og din famillie

  • #13   30. maj 2006 Hulk hulk....jeg bliver helt knust af at læse det du skriver.....tror vi er mange som sidder og tænker ligenu på en som vi har mistet.....det er jo desværre en del af at have hund og det gør så forfærdelig ondt hver gang.

    Jeg forstår dig 100 %....det er hele dit liv du har haft hende og nu er hun væk....trøst dig med at hun har det godt hvor hun er nu selvom du ville ønske at det var hos dig.
    Trøstekrammer.....ved hvordan du har det....mistede min gamle hund på 11 år for 3 år siden


  • #14   30. maj 2006 Snøft !! øv hvor træls
    Krammer herfra


  • #15   30. maj 2006 Puuuh, det må godt nok være hårdt for dig :o(

    Vi sender dig nogle venlige tanker i din svære stund.


  • #16   30. maj 2006 hej
    så dit indlæg på KG og ville hellere skrive her inde...
    det er meget trist og du skal virkelig være glad for at du tog hjem og sagde farvel, for jeg har nemlig prøvet det andet (den hund mine svigerforældre havde da mig og min forlovede begyndte at komme sammen blev jeg MEGET tæt knyttet til jeg betraktet den som min han vadet lige i hælene når jeg var der og det var "min" første hund (har aldrig haft hund hjemme hos mine forældre) men jeg skulle så afsted på en cykkel-lejer med klassen og vi var taget afsted om morgenen og dagen efter til middag fik jeg afvide at de havde været nød til at aflive ham den dag jeg tog afsted om middagen og så stod jeg ude i lars tyndskids mark og ville helst hjem alligevæl det var for sent og sige farvel, men der måtte jeg blive i 3 dage mere og det var bare så hårdt, men de ville ikke sige det samme dag da de så syntes at de ødelage det hele men de ville også sige det så hurtigt som muligt så jeg ikke fik det afvide for langt tid efter at det var sket men han har også ALTID et spetiel plads i mit hjerte for det var ham der fik mig til at falde for hunde for den første dag jeg så ham var jeg så PISSE bange for ham så jeg gik langs vægene da han var bundet ude i køkkenet når døren stod åben...

    så jeg føgler virkelig med dig...


  • #17   31. maj 2006 Jeg sidder her og græder.

    Hvor er det bare trist:-(

    Jeg har selv færet i den situation en enkelt gang med en hund og 2 gange med mine katte. Øv det er så hårdt!

    Og man bliver SÅ ked af det.

    Din Bonnie render nu og leger med MIN Bonnie. Uden smerter.

    Knus Jeanette


  • #18   31. maj 2006 Ihh Katja, nu sidder jeg også og græder.

    Du skriver virkelig smukt om din Bonnie, og jeg er overbevist om at hun er lige så taknemmelig for de 15år som du er!

    Du skal være glad for at du var der da hun åndede ud, det vil du også i fremtiden være rigtig glad for.
    Jeg har selv været ved siden af alle familiens hunde når de har fået de sidste sprøjter, siden jeg var 12år, og det er jeg idag noget så glad for, så jeg sikrede mig at det var det helt rigtige og at hundene ikke skulle være alene i det sidste.

    Din Bonnie er nu frisk, glad og ungdommelig og venter på dig forenden af regnbuen!!

    Alverdens kram og trøstende tanker

    Tanja og Monique..


  • #19   31. maj 2006 puh ha det var godt nok hårdt at læse noget kun halv vejen igennem det så stortuede jeg snøft,,, græder med dig og føler med dig... husk hun sidder i hundehimlen og kigger på dig altid... mange knus fra os.

Kommentér på:
:'( Læs venligst :'(

Annonce