{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

er det mig der er dum eller??? {{forumTopicSubject}}

altså her til aften skulle jeg jo lige ud og gå med Snoop, det går godt, og vi ser at en dame kommer med hendes schæfer hund mod os, og da Snoop er utroligt kontaktsøgende får jeg ham til at sætte sig så de stille og roligt kan gå forbi, men da de kommer op på siden af os springer den der schæfer i flæsket på Snoop, bider ham i struben osv. så forsvarer Snoop sig selvfølgeligt ved at snappe igen dog uden at bide, vi får hevet dem fra hinanden, og damen begynder at råbe og skrige af mig over at jeg kunne da også godt lige tage og holde styr på min hund, og hvis der var sket hendes hund noget så ville hun melde mig, for jeg skulle da ikke få min hund til at sætte sig hvis jeg ved at den vil springe på andre hunde...... Hmmm jeg var helt målløs, hvad i alverden bilder hun sig ind, hvis der var nogen der skulle skælde ud var det vel mig, eller er jeg helt forkert på den???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  er det mig der er dum eller???
  • #1   30. maj 2006 sludder det var i morges....

  • #2   30. maj 2006 Ja.. hvorfor skælde du ikke hende ud?

  • #3   30. maj 2006 Nogle folk har KUN sig selv og deres egne i tankerne...

    *suk*


  • #4   30. maj 2006 * Abe-Mor * > sjælland/greve <

    man er vel sig selv nærmest?.. lol


  • #5   30. maj 2006 Annemie: det gjore jeg også bagefter, men hun mente stadig at det var min skyld, men skældte nu mest ud over at hun beskyldt min hund for det, men selvfølgelig også at hun skulle tage og holde bedre afstand når hendes hund kan finde på sådan noget..

  • #6   30. maj 2006 Nogle folk er bare DUMME ! Argh ..

    Der er også en dame nede hvor jeg bor, der ALDRIG har sin hun di snor.
    Det er en tæve & Silly kan ikke så godt med tæver.

    Hver gang keg går forbi hende, FARER hendes hund over til Silly & hun bliver selvfølgelig sur.
    Jeg forklarer damen at min hund bider, men hun bliver ved med at sige at hendes hund ikke gør noget . ARGH !
    Men det gør min ! HAHA . Hun siger det HVER gang , & jeg forklarer hende der HVER gang, at min hund ikke kan med andre hunde., & så bliver hun skide sur fordi Silly bider efter hendes hund.

    Så jeg forstår dig godt smiley


  • #7   30. maj 2006 ja det er da også fint nok, men ihh hvor er det da irriterende at jeg nettop prøver at undgå kontakt, og så springer hendes hund på min, og jeg får skylden... hmm nå men hunlignede også en der virkeligt havde fået det forkerte ben ud af sengen...

  • #8   30. maj 2006 HVER gang, at min hund ikke kan med andre TÆVER*
    Skrev for hurtigt *S*


  • #9   30. maj 2006 Kim & Ditte

    Ja, jeg prøvede noget lignende, men det var en kvinde der gik til angreb på hunden.. meget mystisk


    Man kan ikke gøre noget ved åndssvage mennesker andet end vente til det går galt nok til at involvere loven.. Det er stressende


  • #10   30. maj 2006 rigtigt rigtigt, så ved jeg bare til en anden gange at jeg skal gå en lang bue udenom... heldigvis fik Snoop også kun en lille flænge ved den ene øre så det er jo ingenting.. men han er så sjov, han vil gerne lege med alle hunde men så snart de ikke kan lide ham og snapper, så bliver han gal mærkeligt...

  • #11   30. maj 2006 jeg har prøvet at blive svinet til på det groveste af en nabo jeg har nogle naboersom har 3 hunde en golden en dansk svensk og en rottweiler tæve de 3 hunde lufter sig selv rundt i byen uden snor så kommer jeg gående med asterix i snor og en anden nabo kommer farende ud til mig og skælder ud du skal bare holde din hund i snor hun gad ikke have min hund til at rende efter hende ind i hendes cykelskur og når den tog de andre hunde med jeg prøvede så på at afbryde hende og sige at min hund aldrig var løs og at jeg kun havde en hund og at det var en han hund og den der strøjfer er min nabos og det er en tæve hun blir bare ved med at skælde ud indtil hendes mand kommer og gir mig ret så sir hun bare at det skulle være forbudt at have sådan en dræberhund og at jeg bare skulle holde hende i snor selvom det er en han jeg opgav og gik hjem

  • #12   30. maj 2006 tror der er en masse mennesker der render rundt med en masse frustrationer som de ikke kan få afløb for, og det kommer til at gå ud over den sagesløse der lige kommer til at strejfe deres vej.


  • #13   30. maj 2006 Det værste af det hele med den sure nabo er at hendes hund altid følger efter mig og asterix ned af en natur sti hvor hunde skal holdes i snor men den har ikke snor på men jeg gider ikke sige det til hende så begynder hun bare igen med det med tæven uden snor

  • #14   30. maj 2006 Da jeg lige læste din tråd var min første tanke.
    Angreb er det bedste forsvar!!
    man må da sige at både hund og ejer levede op til den talemåde.
    Det skal du sgu ikke finde dig i en anden gang.
    Pøj Pøj


  • #15   30. maj 2006 Den gamle pulverheks vidste sikkert godt at det var hendes fejl, men det er jo altid nemmer at angribe andre frem for at tage ansvaret selv, du skulle have givet hende en overhaling af de store....skøre kæ....

  • #16   30. maj 2006 Sindsyge kvindemenneske.....jeg var bare blevet sååååå stjerne tosset hvis det var mig.

    I eftermiddag da jeg var ude at lufte Emma kommer der en dame gående med 2 små hunde af en slags. Hun kommer imod mig og jeg går i god tid ind på græsset da Emma er i løbetid og ser totalt rødt når der kommer andre tæver.......tror hun går ud fra at alle hunde er tæver lige nu......damen tror vi vil snakke men jeg råber så til hende, at hun er i løbetid og ikke er specielt venligsindet ligenu....nå nå siger hun...jamen det her er tæver så der sker ikke noget.......øhhhh...jow...det er netop lige det hun ikke kan li !!.......hun kommer så på bedre tanker da Emma står i vandret linie imens hun lyder som en der er ved at blive kvalt i sin tunge og børster og fråde står omkring hende......kan nok være hun kommer afsted ;o)
    Jeg er i den situation glad for det lille håndtag der er på emma´s sele. ;o)


Kommentér på:
er det mig der er dum eller???

Annonce