1.358 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 28 Svar

Hvilken racer er der i ham? Hvilken racer er der i ham?

Vi har lige fået en lille "plejesøn" Marley, men vi syntes ikke rigtig han ligner de racer vi har fået at vide han er en blanding af, derfor vil vi lige høre hvad i syntes der kunne være i ham? smiley

http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=82624

Han er efter min mening for tynd, hvad syntes i? (se billede 4)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • montering af induktionskogeplade 1.000 kr.
  • Elektriker 760 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilken racer er der i ham?
  • #2   18. apr 2011 synes han ligner en greyhound og noget andet...:-)

• #4   18. apr 2011 Det afslører jeg først når der er lidt flere der har afgivet deres bud smiley

I har dog ret i at den ene af de angivne racer er en labrador retriver smiley

• #6   18. apr 2011 Hehe, ja deyt kunne du egentligt have ret i han kunne ligne, men han er større en en ren lab i den alder så tror vii skal have fat i noget lidt større

• #8   18. apr 2011 lab, lidt mynde og måske noget amstaff!? er ikke god til sådan noget.... smiley Men sød ser han da ud...

• #9   18. apr 2011 Syntes hellere du skal få afklaret hvor gammel hunden er?
    Nu når damen i din hunds profil siger at hun har haft ham for 1 år siden, og sælger har solgt dig en 17 uger gammel hund.

Han ser ung ud, så mon ikke han er de 17 uger.. så tjek bisserne på ham.... har han stadig hvalpetænder så kan det jo ikke være den hund hun har haft for 1 år siden

• #10   18. apr 2011 Jeg synes ikke han er for tynd - han ser fin ud i mine øjne!

Jeg vil umiddelbart gætte på labrador, border collie, måske golden retriever og amstaff..

• #11   18. apr 2011 Mit bud ville osse være noget retriever. Synes snuden ser noget grov/kraftig ud til osse at indeholder collie, men det kan self være det er en anden race der er slået igennem der.
    Synes det er svært at komme med bud udfra de billeder du har lagt ind -et billede lige fra siden og et lige forfra ville hjælpe;o)

Ang vægten, så synes jeg ikke han ser tynd ud. Han skal ikke blive tyndere, men udfra billederne synes jeg vægten er ok.

• #12   18. apr 2011 Beagle og gul labrador...

• #13   18. apr 2011 Eller, hvis han er en stor hund...

Grand Danois og gul labrador...

• #15   18. apr 2011 mit bud er mynde og retriever

• #16   18. apr 2011 Jeg gætter Grand Danois og Labrador Retriever. Den hvide blis... Tja... Der er jeg usikker. Måske som foreslået collie, mynde eller beagle.

• #17   18. apr 2011 Sorry..

Jeg har selv mynder, og jeg kan desværre på ingen måde se mynde i det lille pus.

det kan være jeg ikke ser efter de samme ting som jer der foreslår mynder, da jeg primært kigger efter det jeg synes kendetegener mynder. lang tynd snude, slanke ben, rosen øre og så lige en smal talje. jeg kan ikke se nogen af de ting på marley-drengen.

kan I søde hunde ejere fortælle mig hvor/i ham i ser mynde træk, og evt hvilken mynde race.

• #18   18. apr 2011 ligner meget min venindes hund. samme aftegn og samme udtryk og det hele. hun er bare sort med hvide aftegn.
    den er vist nok blanding af lab, dalmatiner og schæfer (ka ikk huske det helt)

• #19   18. apr 2011 Dorthe - jeg synes, jeg har set whippets med den hvide blis. Ellers synes jeg heller ikke Marley ligner en mynde smiley

• #20   18. apr 2011 Jeg gætter på noget labrador, noget GD - og så er jeg ellers på bar bund.

• #21   18. apr 2011
    Sarah:

Ja det er rigtigt at det også er almindeligt at se en hvid blis hos whippets også greyhounds, men det er mest når de har så mange andre farver (brindle). kan selvfølgelig også ses hos på andre myndetyper. men der er jo rigtig mange hunderacer med sådan en hvid blis.

• #22   18. apr 2011 Engelsk setter - Schæfer og labrador er mit bud, men man kan jo gætte fra nu af og resten af livet, hvis man ik præcis selv ved hvad blandingen består af, ja så det ene gæt ligeså godt som det andet :0)

• #23   18. apr 2011 Hehe, jeg syntes også selv han ligner GD'en lidt, min kæreste syntes han ligner lidt staff, men jeg mener de er mere kompakte i kropsbygningen...

Men han skulle være blanding af labrador retriever og sankt Bernhards hund, vi kan dog ikke se nogen ligheder med berneren anden end store poter og bred snuden..

• #24   18. apr 2011 og og og tak for alle jeres bud smiley

• #25   18. apr 2011 Forresten har han kun skiftet de to fortænder i overmunden, resten er stadig hvalpetænder og hans væremåde osv svare til en vaps på 15-17 uger smiley

• #26   18. apr 2011 Måske det en genert sankt bernhards gen han har hehe

• #27   18. apr 2011 hold da op det havde jeg sku ikk ige gættet

• #28   18. apr 2011 Jeg syntes ihvert fald ikke at han ser ud som om at der er amstaf i ham, De staff blandinger jeg har set er meget mere muskuløse og grove i ansigtet. Men nuser det er han.

• #30   18. apr 2011 Jeg har ikke købt ham, jeg har overtaget ham, fordi han har nogle problemer jeg vil træne væk så ham kan fungere i en familie igen.. Men som jeg sagde syntes jeg ikke ham ligner det jeg har fået oplyst.. Som er sankt bernhart og lab..

• #32   19. apr 2011 det lange snudeskaft han har synes jeg fortæller at der er noget mynde/greyhound i ham. Den lange snude kommer ihvertfald ikke fra lab, og bestemt heller ikke fra sankt bernhard.

Han ser super nuser ud! held og lykke med ham smiley

• #33   19. apr 2011 Sunshine: Problemet med ham er at han har været alene hjemme mens der har været indbrud i huset, vi ved ikke andet om hvad der er sket end at han er blevet lukket inde, men han virker ikke til at være blevet slået eller lignende mishandlet..
    Men det har gjort at han nu er panisk angst for at være alene hjemme, eller bare alene i det hele taget, og kan rasere et helt rum på få sekunder.
    Det kræver intens træning af tryghed, selvtillid og i al almindelighed alene-hjemme træning, hvilket ikke var noget hans familie overkom at gøre. Derimod forventede de af ham at han skulle være alene i 6-9 timer hver dag.

Det lyder somom du ikke tror vi ved hvad der er i ham?
    Vi har fået oplyst at der er lab og sct Bernhardt i ham, hvilket vi ikke kunne se med det blåtte øje, derfor skrev jeg her inde for at høre hvad i syntes.. Men jeg vil sige at nu hvor vi har haft ham nogle dage, begynder at kunne se sct bernhardten i ham, i hans forskellige ansigtsudtryk...

• #34   19. apr 2011 Ja, vi har fået oplyst.. han har jo ikke tavle, så vi kan vel næppe være sikre på hvad faderen er?

• #35   20. apr 2011 Nye billeder af marley drengen, hvor man ser ham fra lidt flere vinkler og lidt bedre/tydeligere billeder smiley

Kommentér på:
Hvilken racer er der i ham?

Annonce