{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Reperation af opvaskemaskine 970 kr.
  • Service af fjernvarme anlæg 1.447 kr.
  • rede en fjernsyn fra at falde ned 700 kr.
  • nedsat gastryk - de 4 blus kan ikke fungere samtidig. 1.500 kr.
  • Opsætning af gardinstang og opsætning af 2 rullegardiner. 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp omkring Statistik
  • #1   18. apr 2011 Er det den side om sundhed og avl?

• #2   18. apr 2011 Dit link går til forsiden - men mener du den side der hedder "sundhedsoversigt for shiba 2000-2010" under sundheds fanen?

• #3   18. apr 2011 Bruger lige HD som eksempel.
    I venstre side (nedad) står årstallet. Vandret står så hvor mange hunde der havde hhv. A, B, C, D og E-hofter.

Ved PL er det jo så årstal nedad, og antallet der havde status O, 1, 2 og 3 vandret

• #4   18. apr 2011 Hmm.

Jeg kan åbenbart ikke linke til det. smiley

men jeg gik ind i sidste nyt og så den øverste som hedder sundhed og avl - sundhedsoversigt. og så kommer statistikken smiley

• #5   18. apr 2011 For så er den delt op så hver sygdom har sit eget regneark.
    Året ned af i kolonne og grad af sygdommen. Så er tallet i regnearket hvor mange hunde der det pågældende år er regristeret med sygdommen til den pågældende grad.
    f.eks. HD: er der i år 2000 regristeret 1 hund med A hofter og 3 hunde med B hofter - ingen andre.. År 2001 er der ingen regristret A hofterhunde, der er 2 med B-hofter og 1 med C-hofter. OSV.

• #6   18. apr 2011 Jeg ved med HD at de kan være fra A til E afhængi af hvor slemt det er.

men er det også sådan med de andre ?

Men er det så 1 hun som har haft HD A i 2000 ? eller 1% for en hund lyder ikke af meget smiley

• #7   18. apr 2011 Nana -nu er der jo osse kun testet 4 hunde i alt det år;o)

Det er så vidt jeg ved en antalsmæssigt lille race, så det er jo ikke mange hunde hunde der testes hvert år.

Jeg synes da egentligt ikke det ser så skidt ud. Der er meget få D og E hofter og helt klart flest A og B.
    Det er da ikke en skidt statestik:o)

• #8   18. apr 2011 Det må være 1 stk. hund - for ellers når det aldrig op i 100%... Og så giver det ingen mening.. Og det hænger måske sammen med racen ikke var særlig talrig for 10 år siden... Og det ikke har været kutumen at fotografere uden der var mistanke om sygdom... Hunden er jo heller ikke en typisk HD-race...

• #9   18. apr 2011 Århh nu jeg med smiley jeg troede det hele var meget mere advanseret

Nu føler jeg mig lidt dum smiley

Tak for hjælpen.

Nej Statistikken ser faktisk okay ud smiley

Kommentér på:
Hjælp omkring Statistik

Annonce