{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.172 visninger | Oprettet:

SKRIV UNDER.. ITALIENSKE HUNDEHELVEDER {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt over en underskriftindsamling på WSPA om italienske hundekennel helveder.

Det drejer sig om hunde der mishandles, ikke bliver fodret, vandet, må æde hinandens kadavere, står med store åbne sår, åbne benbrud og ikke får nogen form for dyrlæge behandling.

Dem der skulle tage vare på dem får åbenbart statstilskud, men bruger pengene selv i stedet for på hundene. De betaler åbenbart også korrupte kontrollanter, politi osv. der skal kontrollere hundenes forhold.

Jeg håber I vil hjælpe de stakkels hunde ved med Jeres underskrift at lægge pres på den italienske regering, om at få stoppet dette vanvid og grove dyremishandling omgående. Ingen dyr fortjener denne grusomme behandling eller mangel på samme.
Her er link til underskriftindsamlingen: http://www.thepetitionsite.com/1/ItalianKennelHell/

Jeg var først linket til denne side, inden jeg fandt selve underskriftindsamlingen. JEG VIL ADVARE IMOD MEGET STÆRKE BILLEDER OG DE ER IKKE FOR SARTE SJÆLE SOM MIG SELV. JEG VILLE ØNSKE JEG ALDRIG HAVDE SET DEM.. jeg sidder stadig med tårene trillende ned ad kinderne ved tanken om de rædsler disse stakkels hunde lever med hver dag... billederne vil forfølge mig resten af mit liv... nu er I advaret: (link fjernet)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  SKRIV UNDER.. ITALIENSKE HUNDEHELVEDER
Kommentér på:
SKRIV UNDER.. ITALIENSKE HUNDEHELVEDER

Annonce