Til dyrlægen med mine 4 vapper… {{forumTopicSubject}}
Så som Cleo, Noah, Carla, Asta og jeg hjem fra dyrlægen. De fire vapper skulle have opdateret deres rabiesvacciner, have klippet negle og bare have det halvårlige sundhedstjeck. Og hvor er det dejligt at når der bare er gode nyheder. Alle fire hunde var tip top okay. Men træerne vokser desværre bare ikke ind i himmelen – ikke helt i hvert fald. Da turen kom til at Cleo skulle have klippet negle skreg hun op da den første blev klippet. Men der var ikke klippet i hende. Hun regerede på samme måde med næste negl osv. Hold op det var svært at holde hende – havde så ondt af hende. Hun har aldrig fået klippet negle hos dyrlægen før jeg har altid selv klippet dem, og tager kun små stykker af af gangen. Men efter vinteren er de ikke blevet slidt så meget (pga Pawz) Så derfor fik jeg dyrlægen til det. Men synes godt nok det var synd for Cleo. Dyrlægen mente det var fordi hendes nerver gik noget længere ud end hendes blodkar som også går meget langt ud. Men hun kan selvfølgelig heller ikke gå med lange negle. Er der nogle af jer som har samme problem?
Men ja bortset fra det så var alle hunden bare så fine. Så alt i alt var det bare super. Nu er vi hjemme igen og efter en lang tur langs stranden ligger de fire vapper her hos mig i sofaen.
nov 2009
Følger: 19 Følgere: 20 Hunde: 6 Emner: 49 Svar: 1.787
http://www.hundegalleri.dk/html/gal_visbruger.asp?userID=120932
mar 2011
Følger: 3 Følgere: 2 Hunde: 2 Emner: 21 Svar: 78
Jeg har det samme problem med Emil og hans negle. Det betyder, at jeg selv klipper spidser herhjemme, og gør det rigtigt tit. Så får jeg dr. dyr til at klippe dem i bund, når jeg synes de er blevet for slemt lange.
Emil kommer i narkose, og så bliver de klippet meget korte.
Det er selvfølgelig ikke rart med narkosen, men jeg vil ikke have han skal have de smerter det giver, hvis det er uden narkose.
Jeg forsøger at holde det rimeligt korte klip fra dr. dyr, men det er nærmest umuligt, fordi nerverne vokser med ud.
okt 2006
Følger: 58 Følgere: 48 Hunde: 7 Emner: 335 Svar: 13.864
Til dyrlægen med mine 4 vapper…