{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
830 visninger | Oprettet:

Gæster = Amok. {{forumTopicSubject}}

Jeg fik da godt nok lige et hysterisk anfald.. Jeg havde lige glemt hundene i haven (Ja ik særlig smart) Så jeg måtte hente dem hos naboen.. hvor jeg måtte spille åndsvag ude på marken for at få den lille med, for han gad sgu ikke.

Da jeg endelig får dem ind, så kommer dem som skal kigge på opvaskemaskinen.. Så jeg smider hundene ind, og bærer opvaskemaskinen ud i gården så de kan stå derude og kigge på den. (Jeg gider absolute ikke have gæster ind, da hundene ikke kan kontrolere sig)

Nå, men så står hundene da bare bag døren og gøer som bare fanden.. Stikker snotten ud af kattelemmen og gøer igennem der.. Så kommer de op og slås for alvor.. Den store vinder.. Så gøer de igen igen igen igen... kan ik høre hva gæsterne siger..

Så kommer de op og slås for alvor... igen... Så smadrer de kattelemmen... Så kogede jeg godt nok over..

Hvad fanden gør jeg ang. besøg af gæster? Vi HAR prøvet at træne, men der sker nada..

Og ja jeg ved godt det er min skyld det hele, men derfor må jeg godt få et hysterisk anfald alligevel smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hækklipning 4.830 kr.
  • Ophæng af spejl i badeværelse (på fliser), tilslutning af spejllampe, ophæng af håndklæde knager og fugearbejde 1.500 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine asko f67 1.350 kr.
  • Brændekløvning 650 kr.
  • Udskiftning af toilet 4.000 kr.
  • Udendørs vandhane lækker vand 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gæster = Amok.
Kommentér på:
Gæster = Amok.

Annonce