1.207 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Hjælp hvordan vender man... Hjælp hvordan vender man...

hej Alle

hvordan vender man en hund af med og spise sko min cavalier tæve spiser sko og det har kostet mig dyrt.
ved godt man bare kan stille dem væk vilket jeg os prøver på men vi har 4 børn i huset plus deres kammerater osv så det smutter jo af og til kan man ikke vende dem af med det på en måde og kun på positive måder smil

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp hvordan vender man...
  • #1   29. apr 2011 Jeg lagde noget legetøj med nogle meget velduftende godbidder lidt væk fra skoene, så var der noget der var bedre end dem..

• #2   29. apr 2011 Ja.. det kan være svært.. Vores den store gjorde det også, men stoppede af sig selv.. Måske gå-væk-hund eller noget.. Skæld ud! :o)

• #3   29. apr 2011 Det handler da bare om at lære hunden det er forkert. Hvis den viser interesse for skoene får den et NEJ igen og igen og igen...

• #4   29. apr 2011 Det er da ligemeget om skoene ligger rundt omkring vis hunden har lært at DEM TAGER MAN IKKE... Hvis man derimod tager den nemme løsning med et skoskab mister man måske et par sko den dag man glemmer at putte dem derind.

• #5   29. apr 2011 Vi sætter sko væk, når vi har hvalp.
    Når vi så efter nogle måneder stille og roligt "glemmer" at sætte dem væk, så har de ikke længere hundens interesse....

Vi vælger konflikterne, og den der er så nem at omgå ved bare at stille skidtet væk... Det samme gælder potteplanter og andre løse genstande, som vi ikke vil have ødelagt, eller som hunden kan komme til skade ved.

• #6   30. apr 2011 generalt hvis vi glemmer de står fremme smil.
    glemmer vi og sætte væk om aftenen så er de spist i om morgnen og vi skal slet ikke glemme min kærstes sko dem er hun vild med det er både arbejdssko kondi sko klip klapper alt der er hans blirs spist i hvis vi glemmer dem og det sker jo bare af og til i travl heden.

Kommentér på:
Hjælp hvordan vender man...

Annonce