Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afmontering og rens af ventilationskanal, vådrum. Lejlighed øverst. 390 kr.
  • Hængsler på køleskab klikker/låser 700 kr.
  • Montering af væghængt skænk 700 kr.
  • Ophægning af maleri i beton væg 1.000 kr.
  • Fjernelse af buske incl rødder 1.000 kr.
  • Tilstoppet afløb i bad. 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jan Fennell
  • #1   30. apr 2011 Jeg har en film han har lavet, og den er ihvertfald god smiley

lidt speciel, men han har mange gode pointer.

• #2   30. apr 2011 Louise: "Han" er altså en kvinde...;0) Er du sikker på, at du tænker på den rigtige?...;0)

• #3   30. apr 2011 GUD nej! jeg blander det da sammen nu! undskyld for hulen.

Jeg har læst en bog med HENDE, "lyt dig til en lydig hund"

Vildt godt bog, tror helt sikkert foredraget bliver spændende!!
    Og undskyld for forvirringen smiley
    Bogen kan anbefales!

• #4   30. apr 2011 jeg har, for en del år siden og hun er mege karismatins.. MEN MEN MEN hendes metoder er ikke noget for mig. Jeg er ikke til den metode der hedder at ignorer min hund.. hunde er flokdyr og det er for ondt at ignorer dem. Tanke om at komme hjem og så ignorer min hunde, er helt godnat for mig.
    Og da hun så kom til at hvis ens hund gig efter en når man gik på toilet, så var det fordi man ikke var en tydelig leder og hunden derfor regnede med at man var en hvalp den skulle holde øje med... hm, den holder altså ikke.
    Det samme siger hund om hunde der ikke kan være alene hjemme, det er også fordi man ikke er en tydlelig leder og hunden derfor ser en som hvalpe og vil ud og lede efter en, når man forlader huset

• #5   30. apr 2011 har også læst flere af hendes bøger, set hendes DVD, men hendes metoder passer bare slet ikke ind i det jeg føler er rigtigt. Det er metoder hun selv opfinder, uden at de bliver tjekket efter.
    Kigger man på hvad feks Anders Hallgren skriver, så er der jo langt imellem og han har sit på det rene, efter min mening.

• #7   1. maj 2011 Okay. Har selv læst hendes bøger, og syntes de var gode. Så nu ville jeg se om det er pengene vært, og om det er noget for os. Men tak for jeres kommentar smiley

Kommentér på:
Jan Fennell

Annonce