{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Jan Fennell
  • #1   24. aug 2008 For det 1. er Jan Fennell en kvinde :o) (link fjernet)

Og nogle af hendes ideer synes jer er brugbare andre ikke ...

• #2   24. aug 2008 (link fjernet)

Jeg er ikke 100% enig i hendes ideer/tolkning omkring flokledermentaliteten ... Men et lederskabskursus lyder da interessant ...

• #3   24. aug 2008 Sanne M - sjovt - første link er min stedmors hjemmeside smiley

Så med sådan en uddannet hundelytter i familien har jeg selvfølgelig taget metoden til mig og for os virker det super!!!! Jeg kan godt lide hendes tankegang og synes hendes forklaringer er logiske for mig.
    Har det lidt sådan, at jeg er ligeglad med hvilken "teori" folk følger sålænge det virker for dem!
    Men med Jan Fennell er det sådan, at du skal bruge alle principper ellers virker det ikke!

• #4   24. aug 2008 Hehe... Der ka man bare se smiley Så blev jeg det klogere...

• #5   24. aug 2008 Stine K: Jeg er enig. Jeg bruger de principper der virker for mig og Kia :o) Jeg tror ikke på at der er een eneste rigtig måde at gøre tingene på ... Min træner har også gennem årevis studeret ulvesprog og hundesprog. Men hendes tolkning afviger en del steder fra Jan Fennells og disse metoder virker mere rigtige i mine øjne og de fungerer for mig og min hund :o)

Michelle: Men jeg ville da helt sikkert synes at sådant et kursus kunne være spændende. Man kan jo så bruge det man synes lyder fornuftigt ...
    Min tilgang til hundetræning er ret kritisk. Jeg tager det jeg kan bruge og sorterer det fra som ikke virker :o)

• #6   24. aug 2008 Tak for links'ne... Umiddelbart lyder det i mine ører spændende smiley Og ka se at min kommende træner er stor tilhænger af metoderne smiley

Ja, må jo indrømme at jeg har behov for at lære hvordan man er leder for en hund... Herhjemme er det Maggie der er lederen smiley Det vil jeg gerne have rettet op på, samtidig med at jeg ik vil lave samme fejl med den nye smiley

• #7   24. aug 2008 Ja, ma må jo prøve sig lidt frem til hvad ens "temperament" er til. Den træningsmetode som man vælger at bruge skulle jo helst virke naturligt for en og ikke være en tillært opstyltet facade/skuespil!

• #8   24. aug 2008 Jeg var til hendes foredrag i greve i foråret.
    Sjov og sød dame.

Hendes søn holder nu også foredrag i greve da han også underviser i hendes metoder.

• #9   24. aug 2008 Stine K: Nemlig :o)

• #10   24. aug 2008 Jeg har læst hendes bog "Hundelytteren" og syntes rent ud sagt at det var noget bras jeg ikke kunne drømme om at benytte mig af, med mindre jeg stod med en dybt, dybt adfærdsvanskelig hund -i hvilket tilfælde jeg ikke vil afvise at hendes metoder kan have en udmærket effekt... Men for mine ganske almindelige hunde, der fungere fint uden nogen videre problemer, kunne jeg ikke i min vildste fantasi drømme om at benytte mig af hendes metoder!

Men som Stine K siger, må man hver især gøre hvad der virker mest rigtigt for én selv og man kan ikke nødvendigvis sige at én metode er bedre end en anden, det er op til hver enkelt hund og ejer... :o)

• #11   25. aug 2008 Der har da været advarsler ved at bruge hendes metoder?

Mener jeg på t tidspunkt så noget på nettet. argg hvor var det nu det var?

Men ja det var noget med at man kunne bruge hendes metoder på små hunde, me det kunne være livsfarligt at gøre det på store........

• #12   25. aug 2008 Hun bruger jo reelt psykisk vold mod hundene. Hele hendes tankegang er faktisk meget forældet i forhold til de nyeste metoder og ideer omkring hundeopdragelse. Men dermed ikke sagt det ikke virker... men det gør det jo også at slå og tæve sin hund! Man får bare ikke nødvendigvis en stabil, pålidelig og velfungerende en ud af det.

• #13   25. aug 2008 problemet er at al hende viden er byggede på kunstiske opbyggede ulve flokke altså ikke rigtig vilde ulve, og de er ved at finde ud af at flokkens måde at omgås hinanden er meget forskællig fra rigtig vilde ulve og ulve i fangeskab og parker.. plus man kan altså ikke tage en metode som er udvikliet til flugtdyr og sætte op rov dyr den går altså ikke.. men tage det kursus og brug det du kan og smid resten væk, om ikke anden kan du lære hvordan du ikke har lyst at gøre det.. og måske en dag støder du på en hund hvor du kan bruge det

• #14   25. aug 2008 Jeg bryder mig absolut ikke om hendes metoder. Eller dvs de fleste af dem i hvert fald.

Generelt har jeg det lidt sådan at det aldrig skader at tage til sådanne kurser... Men det er muligt at udfaldet bliver et andet end forventet -nemlig at man får lært hvad man i hvert fald IKKE vile benytte sig af;o)

Og så mener jeg det er en alle tiders idé at læse og lære om flere forskellige trænere istedet for at have en "guru". Som regel har de jo alle et eller andet man kan tage med sig, og for mit eget vedkommende kan jeg sige at jeg foretrækker at pluke lidt ud hist og her, når jeg finder noget jeg synes virker og er logisk for mig.

• #15   25. aug 2008 michelle lige presis jeg læser også alt jeg kan komme i nærhedden af og bruger det jeg kan og smider resten væk.. og kursus er glimrene til at lære, om det så er det ene eller andet man få ud af det, det vigtigste er man lære

• #16   26. aug 2008 Beanmor: jeg kan ikke være mere enig - jeg får også i den grad røde knopper...

Kommentér på:
Jan Fennell

Annonce