{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.577 visninger | Oprettet:

Hundemor flytter alle hvalpe... {{forumTopicSubject}}

Hej alle.
Håber nogle af jer har lyst til at hjælpe os med et lille spørgsmål omkring vores chihuahua tæve.
Malou fødte 3 smukke og dejlige tæver i torsdags, 28.04.11, i sin fødekasse/hvalpekasse og alt gik fint.
Det skal lige siges at det både er vores og Malous første kuld og fødekassen/hvalpegården står i køkkenet. Lørdag morgen, altså da hvalpene bliver 2 dage gamle, vågner min kæreste og jeg ved at en af hvalpene piver, og finder ud af at Malou er på vej med 1. fødte hvalp, ind i soveværelset hvor vi ligger og sover, som ligger lige ud til køkkenet. Hun kommer op i sengen med hvalpen og løber tilbage til hvalpegården efter de andre hvalpe. Ligemeget hvor mange gange vi prøver at ligge hvalpene tilbage i hvalpegården/fødekassen, samler hun hvalpene op og tager dem med ind i soveværelset. Vi prøver så at tage hvalpekassen/fødekassen med ind i soveværelset, hvis hun hellere vil være inde hos os (da hun plejer at sove sammen med os.), det gik heller ikk. Vi flyttede kassen op i sengen, det ville hun heller ikk, hentede hendes alm. hundekurv med kant, da jeg tænkte hun måske følte sig fanget i kassen/gården - selvom den er indrettet med 2 åbninger med lynlås, det ville hun heller ikke og blev mere og mere hysterisk og peb. Op til dette punkt fra hun fødte, har hun været uafbrudt i føde/hvalpegården, med undtagelse af tisseture og spisning, og slet ikke været interesseret i andet end at passe sine hvalpe. Så nu ligger hun i vores seng, og passer hvalpe. Problemet er at vi jo ikk kan sove sammen med 3 små chihuahua hvalpe, uden at det går galt ! Der har været fuldkommen ro på herhjemme, og faderen til hvalpene bor også hos os normalt, men bliver passet hos noget familie - han blev hentet mange timer før hun fødte, så hun kunne få fred.
Håber der er nogle af jer der kan og har lyst til at svare på hvorfor hun flytter hvalpene og hvad vi gør nu...
Hjælp, hjælp, hjælp.

Mvh, Sarah...


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hundemor flytter alle hvalpe...
Kommentér på:
Hundemor flytter alle hvalpe...

Annonce