{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
613 visninger | Oprettet:

Dilemma om mad {{forumTopicSubject}}

Ja Sille har jo været en ordentlig tur igennem med fjernelse af analkirtler, tilstødende maveinfektion osv.
Hun har fået Hills skånekost mens det stod på.... Har ikke mere af det....

Nu er hun fit for fight igen.... Færdig med antibiotika osv...

Men nu vil hun sgu ikke spise sit foder smiley
Og hun plejer at tømme skålen fuldstændig... Der har aldrig stået foder fremme til hende....

Tidligere knækkede hun sig fordi maven var tom, men stadig ville hun ikke spise....

Nu er jeg i syv sind om jeg skal give hende nogle fiskeboller som jeg ved hun vil spise, eller sige næææ du må spise det du får tilbudt??

Hun havde igen lidt tynd mave nu, men vil mene det er fordi hun ikke har spist noget i dag....

Gode råd ønskes

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dilemma om mad
  • #1   6. maj 2011 De får ikke tynd mave af ikke at spise noget.

Mit gæt er, at det ikke er helt overstået for hende endnu.

• #2   6. maj 2011 Jeg ville nok mixe tørfoder og fiskeboller så der kommer noget i maven

• #3   6. maj 2011 Det er meningen at du har skulle gå langsomt over på den gamle foder igen - altså over en periode på 1 uge. Mine hunde får altid hills vådfoder sammen med tørkost og de elsker det ligeså meget.

• #4   6. maj 2011 takker.... hun har lige fået nogle fiskeboller og noget tørkost...
    Fiskebollerne røg med det samme.... tørkosten, måtte lokkes i hende....

Men nu ligger jeg selv med migræne, så orker ikke lige at have en hund der bliver dårlig fordi den ikke har spist smiley

Tror mere al antibiotikaen og det smertestillende har været hårdt mod hendes mave..... 2 x antibiotika og 1 x smertestillende om morgenen, og 2 x antibiotika om aftenen... Men det er slut nu smiley

• #5   6. maj 2011 Men når man skifter foder kan man ikke gøre det brat, ellers slår man maven i stykker, det skal blandes med det gamle foder lidt af gangen.
    Jeg har 2 dåser hills I/D hvis du skulle få brug her i weekenden.

• #6   6. maj 2011 Altså det var 4 poser a 100 gram jeg havde fået med fra hospitalet....

Hun skulle have 1 pose om dagen, og den 4. pose skulle jeg bruge til at trappe hende over på hendes almindelig foder.
    Dvs. hun havde foder til lørdag, søndag og mandag....

Tirsdag, onsdag og torsdag fik hun mindre og mindre af det foder og mere af sit eget....
    Og i dag har hun så kun skulle have sit eget.... Tror bare ikke det passer damen, da hun synes det andet smagte rigtig godt smiley

• #7   6. maj 2011 Det var tørkost fra hills ikke vådfoder.... Og jeg har gjort som hospitalet sagde smiley

Og tak for tilbuddet smiley

• #8   6. maj 2011 Ok, jamen så har du jo gjort det korrekt smiley

• #9   6. maj 2011 Ja satser på at hun guffer sin mad i sig i morgen aften, som hun plejer....

Tror bare hun lige skal prøve om der ikke kommer noget af det andet, når hun vælger ikke at spise.... Men det gør der altså ikke, for har ikke noget af det....
    Og har smidt den sidste pose emballage ud, så kan sgu heller ikke huske hvad det var for noget. hehe

Kommentér på:
Dilemma om mad

Annonce