Dilemma om mad {{forumTopicSubject}}
Ja Sille har jo været en ordentlig tur igennem med fjernelse af analkirtler, tilstødende maveinfektion osv.
Hun har fået Hills skånekost mens det stod på.... Har ikke mere af det....
Nu er hun fit for fight igen.... Færdig med antibiotika osv...
Men nu vil hun sgu ikke spise sit foder
Og hun plejer at tømme skålen fuldstændig... Der har aldrig stået foder fremme til hende....
Tidligere knækkede hun sig fordi maven var tom, men stadig ville hun ikke spise....
Nu er jeg i syv sind om jeg skal give hende nogle fiskeboller som jeg ved hun vil spise, eller sige næææ du må spise det du får tilbudt??
Hun havde igen lidt tynd mave nu, men vil mene det er fordi hun ikke har spist noget i dag....
Gode råd ønskes
aug 2006
Følger: 37 Følgere: 68 Hunde: 4 Emner: 649 Svar: 46.991
Mit gæt er, at det ikke er helt overstået for hende endnu.
feb 2009
Følger: 17 Følgere: 6 Hunde: 6 Emner: 29 Svar: 608
jul 2006
Følger: 30 Følgere: 28 Hunde: 4 Emner: 18 Svar: 3.042
okt 2008
Følger: 29 Følgere: 22 Hunde: 2 Emner: 236 Svar: 1.082
Fiskebollerne røg med det samme.... tørkosten, måtte lokkes i hende....
Men nu ligger jeg selv med migræne, så orker ikke lige at have en hund der bliver dårlig fordi den ikke har spist
Tror mere al antibiotikaen og det smertestillende har været hårdt mod hendes mave..... 2 x antibiotika og 1 x smertestillende om morgenen, og 2 x antibiotika om aftenen... Men det er slut nu
jul 2006
Jeg har 2 dåser hills I/D hvis du skulle få brug her i weekenden.
okt 2008
Hun skulle have 1 pose om dagen, og den 4. pose skulle jeg bruge til at trappe hende over på hendes almindelig foder.
Dvs. hun havde foder til lørdag, søndag og mandag....
Tirsdag, onsdag og torsdag fik hun mindre og mindre af det foder og mere af sit eget....
Og i dag har hun så kun skulle have sit eget.... Tror bare ikke det passer damen, da hun synes det andet smagte rigtig godt
okt 2008
Og tak for tilbuddet
jul 2006
okt 2008
Tror bare hun lige skal prøve om der ikke kommer noget af det andet, når hun vælger ikke at spise.... Men det gør der altså ikke, for har ikke noget af det....
Og har smidt den sidste pose emballage ud, så kan sgu heller ikke huske hvad det var for noget. hehe
Dilemma om mad