{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  ORIJEN foder?
  • #1   7. maj 2011 Har ikke erfaring med lige netop Puppy Large, men med alm Orijen. Det er et super godt foder - efter Silas er kommet over på det klør han sig ikke mere. Han holder vægten fint. Han får færre sår og hans hud er uden bumser.

    Og så er han vild med smagen af det.

    Oplever heller ikke at han har behov for at skide mere end 1 gang om dagen (da han var på Acana sked han 5-6 gange om dagen)

    Så alt i alt et godt foder.
    Jeg køber det normalt over nettet eller i Foderland (Aalborg)


  • #2   7. maj 2011 Christian N

    Jeg har rigtig dårlig erfaring med det, jeg købte det online gennem en udlanskhjemmeside.

    1. mere afføring ca. 3-5 gange om dagen
    2. mat og grim pels
    3. grim ånde
    4. stort vægttab


  • #3   7. maj 2011 Jeg har samme erfaring som Shiela. Proteindholdet er alt for højt til at mine hunde kunne trives på det.

  • #4   7. maj 2011 god erfaring herfra , lækker pels sluppet af med dårlig ånde, holder vægten, glad og tilfreds hund

  • #5   7. maj 2011 Jeg har god erfaring med det, brugte det selv, er liige skiftet over til adult/6 fish. smiley
    Afføring maks 2 gange om dagen (på samme tur)
    Lækker pels
    Og hun har god foderstand. Holder hende på lidt under det anbefalede på posen.


  • #6   7. maj 2011 Christian N

    Husk på at fordi nogle hunde ikke fungere på foderet gør det, det ikke til et dårligt foder, personligt synes jeg rigtig godt om orijen, det fungerede bare ikke til min hund.


  • #7   7. maj 2011 Køber det hos www.zooplus.co.uk smiley


  • #8   7. maj 2011 okay d.v.s at det best at prøve i 2 uger eller hvad for at se hvordan den fungere på det?

    er der andre mærker der er gode men billigere det ligger jo i den dyre ende det ORIJEN :o)


  • #9   7. maj 2011 Christian N

    Man kan ikke nøjes med at fodre med et foder kun i 2 uger for at se om det fungere eller ej, man fodre gerne i optil 3 måneder for at se om hunden trives.
    Jeg ville holde mig til de dyrer foder, i de billige er der gerne for mange affaldstoffer og ris/kartoffelmel og andet i den stil og alt for lidt kød/fjerkræ

    Det kan godt være man synes at 500-700 for foder er dyrt, men hvis man slipper for div sygedomme og andet mistrivsel foder messigt sparer man i sidste ende, men jeg kan godt lide tanken om at jeg selv gerne vil spise go mad også skal min hund da også have go mad med den rette nærring og vitaminer


  • #10   7. maj 2011 Har prøvet flere Orijen's varianter, ingen klager her. Super godt foder...

    Fin pels og minimalt afføring...


  • #11   7. maj 2011 okay hvor meget vil i tro sådan en hvalp æder på en måned 16kg ca?
    hvor kan det købes billigst det ORIJEN


  • #12   7. maj 2011 Zooplus


  • #13   7. maj 2011 jeg har brugt det i omkring 3 år nu og der er slet ingen klager herfra. jeg synes det er virkelig gode mine hunde trives super godt på det

  • #14   7. maj 2011 Jeg bruger det til Joy der var lige et tidspunkt hvor hun ikke ville spise det, men opdagede så det var hendes løbetid der gjorde det, nu spiser hun der med god appetit, hendes afføring er fin, 1 til 2 gange om dagen, hendes pels er også lækker : )
    Jeg fodre lige nu med en blanding af puppy og også den der 6 fisk, da jeg er ved at køre hende over på voksen foder ligeså stille og roligt.


  • #15   8. maj 2011 har også brugt det, er gået overvtil Barf nu. Men jeg gav 500 kr for 12 kg, synes jeg er meget rimeligt for foder. Det er det bedste tørfoder jeg nogensinde hr brugt.

  • #16   8. maj 2011 -Man ved nu at det ikke er kødprotein hundene ikke tåler men KORNproteinet,så at de har sat deres kødindhold op til 80% er meget fint,efter min mening.
    -Jeg er lige skiftet til netop den du spør til men vender tilbage om nogle uger.Pt.gider min kræsne hund godt æde det.
    ps.Du kan købe large breed Arden Grange af mig,damin hund ikk vil æde det.Sæk kun lige åbnet. se inde inder tilbehør;-)


  • #17   18. maj 2011 min hvalp er kun 4 mdr. gammel, men pt. er jeg super godt tilfreds med foderet. bruger også puppy large breed. Og han kan tilmed trænes på det, så behøver ikke fylde ham med kiks og pølser ;0)
    regulært kød og grønt, det må sgu være godt ;0)

    vi er nogle stykker i østjylland/djursland som er startet med at købe Orijens ind sammen, så vi får lidt mængderabat og gratis fragt, hvor bor du Christian?
    (link fjernet)


Kommentér på:
ORIJEN foder?

Annonce