{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
982 visninger | Oprettet:

Kom og tag mig!!!!! {{forumTopicSubject}}

Har en chihuahua han som ikke er kasteret og har ham altid i snor for han er en lille bandit det stikker af og han er jo ikke bange for nogen.
Problemet er at der er en del hunde i området som så selvfølgelig også har tæver. Kender 2 af de damer der har dem. Også chihuahuaer og mødes også med dem på marken og så siger den ene af dem til mig en dag at hendes hund var i løb så jeg lige skulle holde styr på Bobo. Ham havde jeg jo i snor og hendes tæve var toltalt vild med Bobo. Gik ind foran ham konstant,halen til side og spillede bare op. Skal lige siges at hendes var løs.! Og så siger ejeren at jeg ville kommer til at betale dyrlægen hvis der kom noget ud af det!!!!
Er det måske ikke hende der er på afveje?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kom og tag mig!!!!!
  • #1   9. maj 2011 jo meget. du har da din hund i snor så kan du jo ikke gøre meget mere.

  • #3   9. maj 2011 krumme

    godt sagt.

    havde været mig havde den fået en størrelse 44 ville bare ikke være så grov i det første indlæg


  • #4   9. maj 2011 Jøsses en tåbe!!!!!!

    Nu er det jo ikke kun hanhundeejerne der skal holde styr på sine hunde, det skal tæveejerne også!!!! Og ja, jeg er tævehundeejer, hun er i løb nu.....
    Syntes hun er totalt uansvarlig og så syntes jeg nu heller ikke at hun kan være bekendt at slippe sin tæve løs og lade den vifte rundt i hovedet på din....han bliver jo helt kulret det lille pus :0/

    Og nej, hvis ikke hunn vil have hvalpe på sin hund......så burde hun nok tage den i snor.....så du skal ikke betale en hujende hattefis!!!!


  • #8   9. maj 2011 Krumme: Jeg går altid i en stor bue udenom de hunde jeg ved er hanner, i det hele taget andre hunde, når Diva er i løb. Hun får kun lov til at lege med tæver i den periode.......Kunne ALDRIG finde på at lade hende svanse sådan rundt, stakkels hanhund :0/
    Har selv haft hanhunde, så ved hvad sådan nogle dejlige damer gør ved dem, og det er sgu da ikke fair........
    Men bliver til gengæld også pisse irreteret over når der kommer en løs hanhund som man så skal forsøge at holde væk, mens man stadig har sin egen i snor, og som man IKKE vil have parret.......så ansvaret ligger ved begge parter, både hanhunde- og tæveejere!!!!!!
    Men ja, måske hun forsøgte at få en gratis parring.......sådan en trunte.....!!!!!!


  • #10   9. maj 2011 hun sagde godt nok også bagefter at hun nok burde tage den i snor... hehe...
    Men vil lige sige at Bobo nu tog det meget flot for den var virkelig bare "liderlig" den lille tæve ..... Bobo var nu mere interessret i at pisse territorie af og snuse konstant i græsset


  • #11   9. maj 2011 Gamle damer skal bare lukke røven!!

    Jeg er lige flyttet i ny lejlighed i Taastrup, hvor hunde er tilladt, men de skal være i snor inde på området!
    Nu er Neela altså så velopdragen, så hun kommer ved det MINDSTE kald fra mig, hvor hende den gamle k..... som påtalte, at hunde skulle være i snor, render med sine to latterlige katte LØS, og hun var bange for at de skulle blive taget af en UH så farlig schæfer...

    (Jeg skulle ned i bilen, så jeg havde på daværende tidspunkt ikke Neela i snor, så fra opgangen og ud til bilen, ca 25 meter, gik hun "fri-ved-fod")

    Hun ska da bare pænt lukke røven og få sine latterlige katte i snor selv! De går jo som det passer dem........

    Moral er godt, dobbelt moral er dobbelt så godt... Eller noget!

    Argh!


  • #12   10. maj 2011 Sådan noget vil jeg da ik finde mig i, næste gang fjern hunden eller gå din vej. Og sig evt at hun ska ta sin hund i snor også.

  • #13   10. maj 2011 Altså uanset hvor man går hedder hundeloven jo at man SKAL have sin hund i snor hvis man ikek har STYR på den...

    Så selvom dun måske har mødt hende et sted hvor hunde reelt gerne må gå løs berettiger det hende IKKE til at hund IKKE HAR STYR PÅ SIN HUND....'

    Som de andre skriver VÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆK og 5 kolde tæer i bagdel på lille hund :o))))

    Mener som de andre at damen er helt galt på den...


  • #14   10. maj 2011 kasper....skal katte ik være løse??? den er da helt gal der hvor du bor( ironisk) men det er ik i orden at en tæve i løb er den der får lov til at friste alle omkring sig. hun kan da også finde på at smutte hvis hun får færden af noget godt;) når min er i løb er hun altid i snor...eller det ved sige at hun nu altid er i snor efter den nye hundelov. gider ik hører på folk's bemærkninger ved andet så vi opfører os pænt molly og jeg...så lader vi koda om alt balladen;)

  • #15   10. maj 2011 Kasper... Synes faktisk det er dig der er gal på den her.
    Du må have hund på betingelse af at den føres i snor på området... Og det vælger du ikke at overholde.


  • #16   10. maj 2011 Hun er da bestemt på afveje.
    Jeg har selv en tæve, som altid er i snor når hun er i løbetid (ja det er hun faktisk også ellers). Vi lukker hende faktisk også kun ud i haven under opsyn, da man jo aldrig ved hvad der kan ske (hunde der kommer ind i haven, eller at vores bryder ud af indhegningen).

    Min kæreste kom hjem fra vores lokale hundeskov for nogle måneder siden (vores var ikke i løb, vi kommer naturligvis ikke i hundeskoven når hun er i løb), her havde Tinke leget med et par små hunde, pludselig udbryder ejeren "Nu er det vel ikke en hanhund, for min er i løbetid"... ØHHHHH hvad laver en tæve i løbetid i en hundeskov??? Og så uden snor???
    Jeg var rystet!


  • #17   10. maj 2011 Ironisk nok ska katte holde sig på egen matrikel, og hvis man bor i lejlighed. Hvor mon så de ska være???

  • #18   10. maj 2011 Jackie & Bille - Jeg er faktisk ret sikker på at hvis man har en kat i en lejlighed, så må man ikke have den ude, så skal den være inde. smiley

Kommentér på:
Kom og tag mig!!!!!

Annonce