{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
6.929 visninger | Oprettet:

Test af vådfoder? {{forumTopicSubject}}

Hejsa allesammen smiley
Er der nogle herinde der har kendtskab til en test af vådfoder til hunde? Kan kun finde test af tørkost.
Min ene hund er en lidt gammel gadehund med dårlige,så jeg bløder hans tørkost op med vand og blander det derefter med vådkost, men vil gerne have det bedste af det bedste til ham. Han er oveni blevet lidt tynd.

Nogle der har gode råd eller kender til tests?

Mange hilsner herfra smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Test af vådfoder?
  • #2   12. maj 2011 Stella på 14 har jeg skiftet over på nature harvest.
    Jeg har også prøvet ziwi peak på dåse.

    det er dyrere at fodre med vådfoder... de andre i flokken spiser vel for 5-10 kr pr hund pr dag...... stella spiser vel for 7½-9 kr pr dag (½ bakke pr. dag og så køber jeg store portioner hjem af gangen så jeg får mængderabat). jeg køber ved foderekspressen



  • #3   24. maj 2011 Mange tak for jeres svar. Tænkte...kan man godt køre med halv BARF? OVervejer om det er noget vi skal gøre herhjemme, men tænkte på en overgangsperiode hvor vi går langsomt ind i det.

  • #6   24. maj 2011 Tak smiley Internettet er sgu en god ting i dette tilfælde. Men der er alligevel en del ting man skal have styr på i forhold til hundes ernæring. Lige nu kører jeg på puddelmad for Royal Canin...og det mærke har vidst ikke ligefrem det bedste ry.

  • jonas a
    jonas a Tilmeldt:
    sep 2008

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 10
    #8   7. sep 2012 Jeg ved bare at noget vådfoder, lugter så grimt at ikke engang hunden gider spise det, eksempelvis: http://pedigree.dk/foder-og-godbidder/vadfoder/dase

Kommentér på:
Test af vådfoder?

Annonce