{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
908 visninger | Oprettet:

Pomeranian - hvad kræver de? {{forumTopicSubject}}

Min veninde sad og drøftede racen, vi står altid og smiler når vi ser dem på udstillinger, de er jo ganske yndige.

Men det vi talte om var, hvor meget pelsarbejde de kræver?

Hvis man feks har en til udstilling, hvad kræver de at pleje i hverdagen? De står jo nærmest og børster løs på udstillingerne.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Pomeranian - hvad kræver de?
  • #1   15. maj 2011 hej
    det kræver ca en time hver uge at vedligeholde dem. og at gøre dem klar til udstilling kræver at man vasker dem føner og klipper til det tager ca 5 timer pr hund. og det med at vi børster dem meget til udstilling er for at sætte derers frits. smiley

• #2   15. maj 2011 Chris tak for svar...

Hold da fast, godt at de ikke skal i byen hver dag gggggg Mine frisør tider med striber tager kortere tid end dem ggggg

Hvordan er de i forhold til sundhed, temperament osv?

• #3   15. maj 2011 Det "sjove" med pomserne er man rigtig tit kan se på dem hvor de har tavle.... ligner de kleinspitz er de sjældent i DKK.

• #4   15. maj 2011 Der er en del patella i racen, og de er spidshunde. Det er "whats in it for me" langt hen ad vejen. Nogle siger det er meget en en-mandshund, men det er bestemt ikke noget, som jeg har oplevet med min. Han elsker alle mennesker, bare de kommer indenfor. Udenfor gider han sgutte snakke med fremmede- godbidder eller ej. Men han er en meget glad hund, ikke mere gøende end så mange andre af de små.
    Han er utroligt udholdende (men nu er han også meget stor- som i langt over racestandarden) og kan gå hele dagen. Han elsker at komme ud og er sindssygt lærenem, bare man forstår at træne på hans præmisser. Alt er faktisk på hans præmisser...

Mht pelsen, når man ikke udstiller, så er en gennembørstning om ugen tilstrækkelig og i fældningsperioden er det en gang om dagen mindst.

• #5   15. maj 2011 Julie P : hvad ved du om pattella??? for så ved du noget jeg ikke ved vi har ingen pomser med pattella. og der er ikke nogen i kss der har det..

Kommentér på:
Pomeranian - hvad kræver de?

Annonce