{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hunde og børn
  • #1   17. maj 2011 jeg fødte for en lille mdr siden.. og jeg gjorde det at jeg gav mion bedsre halvdel noget af det tøj med hjem den bette havde på på sygehuset så hunden kunne vænne sig lidt til lugten..
    Da jeg så kom hjem fra sygehuset med den lille lå han i liften i sofaen også måtte hunden snuse alt det hun ville, sselvfølgelig under opsyn.. Idag er hunden super beskyttende over for den lille, og her har der ikke været probemer... smiley

• #3   17. maj 2011 Det ville også være mit bud mødet.
    Men meget rart at høre, hvad folk som har prøvet det, har gjort.
    Men har hundene ikke tildens til at slippe lige omkring næsen?
    Tænker det kan blive for meget for den lille ny...

• #5   17. maj 2011 Maj-Britt: Haha sikke noget at udsætte sine børn for...
    Jeg kan høre, det ikke er noget, jeg skal være urolig for smiley

• #6   17. maj 2011 Da jeg fødte havde jeg en dejlig RR dreng på 7 år. Han var dog klar over ( bilder jeg mig ihvertilfælde ind) jeg var gravid, han lå altid med hovedet på min mave, og tog imod alle sparkene derindefra smiley Da jeg så fødte, tog vi hjem dagen efter. Frode kom glad ud, og tog imod os. Jeg satte mig med knægten i sofaen, og Frode kom op og sagde hej. Han lagde sig lige så forsigigt ved siden af ham, og siden der, var knægten fuldt accepteret, og Frode elskede at ligge tæt op af ham. Dog ville han gerne ligge, hele sit store hoved på baby, men der måtte jeg altså lige lære ham, forgik ved siden af baby. Det var faktisk hårdest for knægten, da Frode måtte aflives som næsten 13 årig.

Efterfølgende har vi så fået to bullerbasser, og må indrømme først barn så hund er nemmere end først hund så barn, der er langt mere overskud :-))

• #7   17. maj 2011 har haft 3 hunde igennem den tid jeg også fik 3 børn, havde de 2 hunde samtidigt og inden første barn, ingen problemer overhovedet... Lagde også børn på gulvet på tæppe eller i lift og hundene fik lov at snuse og give et lille slik på hånd fx, havde dem med ved pusleplads, og i sofa osv så der var masser at hilse på situationer dagligt, og de har også bare været beskyttende overfor barnet....
    Skal så nævnes at når børnene voksede op, så blev de belært om at respekten går begge veje, så hunde spiser i fred og sover i fred og respekteres når de vender sig og går osv....

• #8   17. maj 2011 Maj-britt-- Det er nøjagtig sådan jeg forestiller mig scenariet når vi kommer hjem med vores bebs til September. *g*

Hundene skal da have lov at finde ud af hvad pokker det er for en skabning der er kommet i huset. Gudskelov er de vant til små børn, så jeg forudser ingen problemer.

• #9   17. maj 2011 vi stjal det sengetøj josephine havde fået om sig lige da hun var kommet til verden med blod og det hele og så kørte peter hjem med det og lagde det om hendes pude så hun kunne vænne sig til duften, derefter sørgede jeg for at ginga var hjemme når vi kom hjem så hun ikke kom hjem til at der bare lige pludselig var et barn,, og så lod vi hende snuse stilte ganske enkelt liften på gulvet og lod hende om det,, men da hun kendte lugten var det hurtig over stået og kort tid efter sku Jose ammes og der fik ginga lov til at ligge helt op ad mig imens og så skulle der ikke lige andre i nærheden der;)

• #10   18. maj 2011 Mange tak for alle Jeres svar smiley

Kommentér på:
Hunde og børn

Annonce