1.132 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 13 Svar

han spiser aldrig op han spiser aldrig op

den kære pingeling. mine evige bekymringr for at han holder vægten er heldigvis over. dog er han stadig småt spisende og jeg ved godt jeg har spurgt før - men det kan jo være andre har nogle nye gode erfaringer de vil dele.

altså - efter vi er stoppet med BARF - og har været igennem et utal af andre produkter er vi endt på eukanuba - og jeg må tilstå at det virker.

slev den evig kræsne pingeling er glad for deres foder - og efter besøg af deres konsulent satte jeg ham over på deres foder til meget aktive racer (og altså nu også en kamp pekingeser) og han tager flot på og har en idiel vagt. - jeg skal dog være over ham hele tiden og der er stadig dage han ikke gider spise.

skal jeg bare falde og og ned på det så længe han er i god form og er glad for sin mad.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjernelse af et hvepserede på størrelse med en håndbold lige ved indgangen til mit hus 1.000 kr.
  • Sætte 2 lamper op 800 kr.
  • Handyman 500 kr.
  • Elektriker 1.000 kr.
  • Græsslåning 1.126 kr.
  • Radiatorer på losseplads 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  han spiser aldrig op
  • #1   17. maj 2011 Hvordan fodrer du ham?
    Bella gad heller ikke altid spise, da jeg fodrede hende i en skål.

Nu fodrer jeg med maden spredt ud i haven .... eller i stuen, alt efter vejret, og nu er hun pludselig kronisk sulten smiley

• #2   17. maj 2011 Jeg har samme erfaring som CKH, Naquita kan godt gå hele dage uden at spise hvis man ligger i hendes skål, men spreder jeg det ud i haven er hun klar på at spise hele tiden.

• #3   17. maj 2011 Samme som de to andre, så er min erfaring også at det er sjovere at spise enten på græs, i en aktivitets kugle osv smiley
    Men må jeg spørge hvorfor du stoppede Barf?
    Overvejer nemlig selv at starte, så synes det er spændene at høre smiley

• #4   17. maj 2011 jeg har forsøgt mig med at sprede maden. det gider han ikke ved mindre jeg giver guffere på den måde. og det fungerer heller ikke rigtig fordi jeg så ville have de alt ædende rotter til at stå på nakken af ham..

han er faktisk glad for skålen. han kan godt lide at skubbe rundt med den. hvis jeg bruger sommetider en skål med skridsikker bund. så gider han sjovr nok ikke at spise.

• #5   17. maj 2011 mille - jeg havde enormt svært ved at styre vægten på drengene med barf. og pingeling gad simpelthen ikke at spise det.

• #6   17. maj 2011 Tak for svar, det er faktisk også det jeg frygter mest.

• #7   17. maj 2011 Vi plejer at blande lidt rapsolie i deres eukanuba når de får... vi blander nogen gange pate i (deler en i 4 stykker, så der er til 2 dage) der bliver de stående og spiser ALT inden de forlader skålen ;o) dette virker dog som om de så forlanger der skal være pate i HVER gang ;o) tænker at f.eks. lidt leverpostej - tun sikkert også kan blandes sammen med fodret :o)

• #8   17. maj 2011 Vores hunde har også en dag engang imellem hvor de ikke er så sultne, det bliver jeg ikke bekymret over, det skulle jo også være sundt for dem at der engang imellem er en dag de ikke får mad.

• #9   17. maj 2011 Min Cleo spiser helst om natten.. Hun kan have sit foder stående hele dagen, og så om aftenen tager vi madskålen med ind i soveværelset, og SÅ bliver der spist.. De er mærkelige de hunde smiley

Men dejligt at din er kommet til kosten igen, det er så træls at skulle gå og bekymre sig om smiley

• #10   17. maj 2011 aino - de får en fastedag ind i mellem.

jeg vil ikke begynde at blande leverpostej i - da jeg så før har oplevet han ikke vil spise det uden. - men de får lidt ekstra olie i -

• #11   17. maj 2011 Hundemutter, kan jeg godt forestille mig.... Blis lure også sådan ting ret hurtigt, hvor imod Tobi spiser hvad han får.

• #12   17. maj 2011 Hvis han ikke er for tynd, ville jeg ikke være bekymret -så får han jo hvad han har behov for:o)

• #13   17. maj 2011 hans tænder har jeg fået tjeket - han har altid været småt spisende. og kræsen.

han får 60 gram foder om dagen der ud over får han grøntsager i sit foder - det elsker han nemlig.

ved faktisk ikke helt hvad han vejer lige nu. men han føles rigtig fin foderstandmæssig

Kommentér på:
han spiser aldrig op

Annonce