927 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
11 Svar
Forsikring Forsikring
Hej
Mig og kæresten er ved at anskaffe os en fransk bulldog, og tænker derfor meget på forsikring af hunden.
En fuld forsikring koster 333 kr. om måneden, men der er dyrelæge regningerne kun dækket hvis den har været ude for en ulykke. Så kan det betale sig at dække sin hund med en fuld forsikring? Eller er livsforsikring og ulykkeforsikring tilstrækkeligt?
Nogle råd?
Mvh. Stinne
0 synes godt om
jul 2007
Følger: 8 Følgere: 7 Hunde: 2 Emner: 95 Svar: 2.496
En sygeforsikring dækker jo hvis hunden bliver syg eller kommer til skade dog er der ved nogle racer ting der ikke bliver dækket, så hvad du mener med at en fuld forsikring kun dækker ved ulykke kan jeg altså ikke helt regne ud.
Men sygeforsikring er bestemt anbefalingsværdig.
okt 2009
Følger: 14 Følgere: 12 Hunde: 6 Emner: 51 Svar: 2.249
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Da jeg fik Lady ville min mand spare sygeforsikringen, det sagde jeg nej til. Et par måneder efter blev hunden meget syg og var indlagt 3 dage (weekend) fik en regning på 6800 og,fik ca 6100 tilbage fra forsikringen. manden var glad for at jeg fastholdete, en sygeforsikring
jan 2010
Hunde: 1 Emner: 100 Svar: 525
Men der er kommet en ny dyrlægeforsikring (kan ik lige huske hvad den hedder) Men der er selvrisikone vist på 900kr men over 1?0 dage. Så det ville bedre kunne ha betalt sig for mig. Så jeg skifter! Ellers ville jeg spare 1000kr op om mdr. på en hundekonto. Det giver mere mening for mig. Føler mig godt snydt af Dyrekassen DK...
jan 2006
Følger: 49 Følgere: 59 Hunde: 4 Emner: 135 Svar: 8.379
men der er jo kun en gangs selvrisiko hvis hunden er til dyrlægen for det sammen inden for de 30-60 dage, kan ikke huske hvor mange dage det drejer sig om
jeg havde dyrekassen på Babe og gav vist 1600 kr om året og har aldrig været utilfreds, de delte selv en regning i 2 så jeg fik flere penge tilbage end hvis de havde taget den som en regning
jan 2010
Det hedder Agria, det jeg har kigget på. Kan nok bedre betale sig for mig, nu når jeg besøger dyrlægen så tit...
jan 2010
Og knækken i hoften x 2, ørene (fordi de ikke liige ved hvad det kan være) x3 + hun skal derop igen, hotspot, Og at hun tisser når hun sover x3 vil jeg nu ikke kalde småting. Men fordi jeg skulle derop flere gange og de ikke gennemtjekkede hende for alt, blev det jo 600kr hver gang. Undskyld men det er dyrt i min verden. Og der var det jo at jeg troede at man kunne samle det der har med hinanden at gøre. Naive mig...
Det er osse derfor at jeg måske hælder mere til at lægge 1000kr til side istedet.
Men selvfølgelig er det op til en selv. Jeg blev bare meget skuffet!...
jan 2007
Følger: 18 Følgere: 17 Hunde: 4 Emner: 77 Svar: 1.728
apr 2010
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 1
Vi har nemlig ikke anskaffet os vidunderet endnu, som bliver født i denne uge og derfor først kan tages med hjem i august. Så inden den endelige beslutning skal træffes vil jeg gerne have styr på økonomien. For der SKAL være råd til at have en hund inden man anskaffer sig en.
Har hørt fra mange at 2000 kr. månedligt er et ca. beløb en hundeejer skal regne med, som udgift på hunden. Er det helt hen i vejret??
feb 2005
Følger: 80 Følgere: 75 Hunde: 4 Emner: 366 Svar: 11.335
feb 2009
Følger: 21 Følgere: 30 Hunde: 5 Emner: 174 Svar: 7.686
Samtidig kan jeg få lov til at dele min betaling ud pr. måned, hvilket jeg ikke kan hos andre selskaber.
Den dækker så for 35.000 om året.
Forsikring