1.172 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Analkirtler. HJÆLP Analkirtler. HJÆLP

Min stakkels lille border terrier har simpelthen så mange problemer med hans analkirtler.
De skal tømmes i hvertfald 1 gang om måneden. Sommetider bliver det så slemt at han kører røven hen af gulvet, og kryber afsted fordi det er så smertefuldt for den lille stakkel:(
Jeg har egentlig aldrig fået noget smertestillende til ham, fordi når jeg er kommet til dyrlægen med ham, og de tjekker kirtlerne, har jeg fået tømt dem perfekt.

Men jeg overvejer virkelig at få dem fjernet på ham. Er der nogle der har erfaring med dette, og hvad koster det...

Kh en frustreret hundeejer.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle IKEA-møbler 800 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.
  • Stoppet handvask på badeværelse 900 kr.
  • Rensning af sofa 475 kr.
  • Skal have hængt tre egetræsrundstokke (trærør) op. De skal monteres fra en væg til en anden samt en hylde. 1.400 kr.
  • Jeg har brug for hjælp til 3 forskellige ting. 1.300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Analkirtler. HJÆLP
  • #1   22. maj 2011 Det er ret vigtig at få afklaret om de er betændte eller blot fyldte. Hvis ikke de er betændte så kan det være en fordel at ændre sine fodervaner for at få en hårdere afføring. hvis de er betændte så skal du have antibiotika ..

En operation ligger i omkring 3-4000 mener jeg, og jeg hører sjældent om episoder hvor der har været komplikationer. Har selv fået det udført på en hund uden nogle mén

• #2   23. maj 2011 Synes måske også lige du skal tage til dyrlæge og snakke med ham/hende! For hvis de blot er fyldte, så er der jo ingen grund til at fjerne dem. Og du kan lære at tømme dem selv :o)

• #3   23. maj 2011 Hej alle.