Bodil Jørgensen får et kuld hvalpe
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Oliering af terasse brædder 250 kr.
  • Skift af badeværelse håndvask inkl armatur og rør, skift af toilet og bruse amatur 8.000 kr.
  • Ophæng af 4 lamper 2.000 kr.
  • Græsslåning ved sommerhus 500 kr.
  • Rengøring af sommerhus 650 kr.
  • Reparation af plæneklipper 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Knude ved hals.
  • #1   26. maj 2011 Kan være kræft eller fedtknude.. I tager den vel til dyrlægen imorgen?

• #2   26. maj 2011 Line & Benjamin.......
    Hvad er det du ønsker hjælpe til?
    Der er ikke én der kan svare dig på hva det er........Kun dyrelægen.

• #3   26. maj 2011 Min hund Perle har også en kæmpe underlig formet knude på halsen. Den sidder lige op ad halspulsåren og dyrlægerne ved endnu ikke hvad det er.
    Hun har i dag fået fjernet et lille stykke af den, da biopsien med nålen ikke kunne tydes ordentlig. Nu skal jeg vente ca. en uge før jeg får svar. Prøven er sendt til tyskland.
    Den sidder så dumt, at den nok ikke kan fjernes, så jeg håber virkeligt at den kan fjernes med antibiotika.
    Jeg håber at du har en sygeforsikring på din hund. Ind til videre har det kostet mig 5000,- Så jeg er meget glad for min.

• #4   26. maj 2011 det kan måske være arvæv fra chippen? - det har vores fimze

• #5   27. maj 2011 Nu skriver du ikke hvor på halsen den sidder,men en af mine katte har lige haft en betændt spytkirtel og den forsvandt efter 14 dage på penicillin.
    Den var på størrelse med en hasselnød og sad lige ved lymfekirtlen ved siden af struben.

• #6   27. maj 2011 det kunne godt virke som arvæv fra chippen jeg kan man mærke på den måde på min Lady

• #7   27. maj 2011 Laika havde også hård knude foroven på halsen ved skulder bladene ,
    det var efter chippen

• #8   27. maj 2011 Skynd dig at få den til dyrlæge, vores lille Freja fik det samme og der var det lymfekræft. Men håber for dig at det er en fedtknude ell. lign, for det er forfærdeligt at se sin gå til pga kræft.

Kommentér på:
Knude ved hals.

Annonce