{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kan du kende en ulovlig hund?
  • #1   27. maj 2011 tror jeg ikke der er mange, der kan...

  • #2   27. maj 2011 Der er en quiz til højre på siden

  • #5   27. maj 2011 Ja nemt !

    Men for mig er det ikke vigtigt om hunden er ulovlig, men om den trives, og bliver behandlet ordenligt ! Syntes det er en helt forkert hunde lov vi har idag ! og Dybt useriøs test !


  • #6   27. maj 2011 Gættede to forkert. Men jeg ser det kun fordi det var oplyst at et af svarmulighederne var den ulovlige.

  • #7   27. maj 2011 krumme

    ja det lagde jeg også mærke til smiley


  • #8   27. maj 2011 Synes måske godt den godt kan være en øjen åbner, ikke fordi jeg er en som går efter de ulovlige racer eller så'n.

    Men jeg tror kun jeg fik 1-2 rigtige, og synes da jeg gik efter racernes typiske træk..


  • #9   27. maj 2011 Men vil give dig ret Carina, der skal gøres noget ved den lov!

  • #10   27. maj 2011 Wow - jeg fik dem alle rigtigt *G*

    så ja.. det kan jeg vist godt smiley


  • #12   27. maj 2011 Puha den er svær

  • #15   27. maj 2011 Jeg kan SLET ikke kende forskel på nogen af dem. Så hvad enten jeg får dem rigtige eller ej, er det rent held/uheld ;o)


  • #16   27. maj 2011 jeg tror ligesom grynet, at mine rigtige svar var held, da jeg heller ikke ku se forskel smiley

  • #18   27. maj 2011 Jep det kunne jeg. Fik alle rigtige smiley

  • #19   27. maj 2011 ".Derfor kan ingen med sikkerhed fastslå en hunds race. Det er et faktum...men sjov leg" det kan man med tavle jo smiley

  • #22   27. maj 2011 Tager nu stadig mine chancer med en tavle smiley

  • #24   27. maj 2011 Så er det jo godt man kan finde de seriøse opdrættere smiley

    og... hvorfor regne med at alle snyder ?


  • #27   27. maj 2011 Uhhh det er ikke så nemt endda, de fra Fair Dog er da endnu værre.

    Krumme hvor er der fejl i Fair Dog's planche ? jeg kan ikke finde dem, men måske jeg er lidt blind på mine gamle dage ?


  • #28   27. maj 2011 Det er da imponerende hvordan en hvilken som helst tråd kan blive vendt til at omhandle tavle/ikke tavle hunde!

  • #30   27. maj 2011 Krumme - hvilke ? nu har jeg kigget og kigget og jeg kan finde alle racerne, så hvilke er det der ikke eksisterer ? Eller er det fordi du ikke kender dem, så mener du at de ikke eksisterer ?

  • #34   28. maj 2011 Så fordi de irske linjer af irish blue måske er baseret på den engelske SBT, ( selvom historien lyder at de er baseret på Blue Paul’s hvis linjer ikke eksistere mere,) så findes der pludselig ikke noget der hedder Irish staffordshire bull terrier ? Den irske staffordshire bull terrier som forøvrigt underligt nok ikke er FCI godkendt men godkendt i UNKC, ISF, IKC, DRA, så hvis I mener at det er en og samme race, hvorfor er den så ikke godkendt i FCI som SBT'en jo er ?

    Derudover er den Irske noget højere ( 44 til 60 cm ) og vejer mere ( 25-35 lkg ) iflg dens standard. Så hvis den endelig skulle minde om noget, så minder den mere om AST'en end den gør SBT'en

    In the early 19th century a Blue variety was produced, Witch was known as The Blue Paul from Scotland. There was a Scottish Bull Terrier that is now Extinct by the way. The Irish Blue variety (Blue Bullet line) was started by M. A. Smith and C. Smith, from a dog acquired in the Black Country


  • #35   28. maj 2011 Og hvad så hvis der har været en stavebøf, eller et ord forkert, det betyder jo ikke at racerne ikke eksistere, nu er det da dig Krumme der er en kende useriøse og ordkløver. Hvad med bare at erkende at du ikke kender alle knap 800 racer der eksisterer, og ikke kan kende forskel¨på dem alle, det er da ganske naturligt. Du er jo ikke frøken hunde leksikon vel ;o)

  • #38   28. maj 2011 Det er helt fint at man ikke er af samme mening, det er jo det der gør debatter spændende.

    Men at kaste smuds og sten efter en forening eller andre uden at kunne underbygge sine påstande er helt ude i skoven, dybt forkasteligt og patetisk at man kan finde på sådan noget, specielt når man ikke selv har fagkundskaben iorden, og hvordan kan du sige at Fair Dog ikke har lavet sit fodarbejde ? Har du været med til at lave den planche da ?


  • #42   28. maj 2011 Tjah det kunne jeg åbenbart næsten. En enkelt fejl, men det var nok mere held end forstand, da jeg formentlig ikke vil kunne nævne 3 ulovlige racer

  • #44   28. maj 2011 Krumme nu fandt jeg så info i bogen om irske og engelske staffies skrevet af Shaun Barker tidl. præsident og stifter af S.I.B.T.C.

    Tragisk er det at du tilsviner en forening som du intet kender til, ej heller dem som står for den, og kommer med hovedløse beskyldninger. Ligesom du tidl. beskyldte dyreværnsforeningen for at stå bag den planche og derfor var den useriøs, og de vidste ingenting om racer osv osv. Påstande som du ikke kunne underbygge, og heller ikke var sande da det så viste sig at det var Fair Dog der stod bag den planche og havde udlånt den til dyreværnet, og derfor er det så deres tur til at komme under "kærlig" behandling af dig.

    Boerboelen er heller ikke FCI anderkendt og bygge på andre racer, eksisterer den så heller ikke ?

    Den Amerikanske Bulldog er heller ikke FCI anerkendt, og bygger på andre racer, eksistere den så heller ikke ?

    Den Amerikanske Pit Bull Terrier er heller ikke FCI anerkendt og bygger på samme racer som SBT'en, men den eksisterer vel så heller ikke ?

    Det er da spøjst at man har kunne finde Irish Blue's aner helt tilbage til 1770, men det er vel ren fantasi.

    At vi ikke bliver enige er der ingen tvivl om, jeg er ikke tilhænger af den slags metoder eller at man kommer med påstande uden at kunne underbygge dem, det syntes jeg er ret ubehageligt, og mener er årsagen til rigtig mange myter og ammestuehistorier.


Kommentér på:
Kan du kende en ulovlig hund?

Annonce