884 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 48 Svar

Bak mig lige op her... Bak mig lige op her...

Jeg står lidt i et dilemma...

Jeg har en tidligere veninde, som nu er en bekendt!
For 2½år siden anskaffede hun sig en hundehvalp. En blanding af en schæfer og bordercollie. Efter et par måneder, blev hun træt af den. Da var den ca et halvt år og langt fra renlig, fordi hun forventede at det måtte den da kunne finde ud af selv... Så hun forærede den væk! Jeg var MÅLLØS...

Så anskaffede hun sig en ældre langhåret schæfer tæve. Den var fyldt med utøj og så filtret i pelsen, at jeg trimmede en del af det af, da det var helt umuligt at redde ud. Efter et stykke tid opdagede hun at den stadig havde lidt utøj og pelsen gad hun jo heller ikke holde ved lige. I det hele taget gad hun ikke have hunden inde i lejligheden, så den boede på hendes altan, indtil hun fik nogle af sine venner til at skyde den...

Nu har "geniet" fået en ny hund. Denne gang en lille papillon på ca. 3 år. Jeg mødte hendes ca 7-årige datter som var sendt ud for at lufte det her stakkels lille kræ. Aldrig har jeg set en hund gå rundt med halen SÅ langt inde mellem bagbenene.

Det skærer i mit hjerte, for hvornår bliver hun så træt af denne her hund?

Jeg kan ikke bevise noget som helst overfor hverken dyreinternat eller politi. Men hvor mange hunde skal sådan et menneske have lov til at ødelægge?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Smid et ikea skab ud som er fuldt afmonteret og står på gadeplan 400 kr.
  • Havearbejde 900 kr.
  • Hækkeklipning 1.200 kr.
  • Opsætning af gardinstang 500 kr.
  • Male to værelser + lofter 2.750 kr.
  • Samle IKEA møbler 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Bak mig lige op her...
Kommentér på:
Bak mig lige op her...

Annonce