795 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Mangler forklaring Mangler forklaring

Efter vores udstilling i weekenden har vi jo (selvfølgelig) fået en kritik, men jeg håber at kunne få lidt hjælp til at forstå den smiley

Bevæger sig udemærket fra siden - skal stabiliseres fremad. (hvad betyder det helt konkret - hvordan får jeg ham til at gøre det rigtigt?)

God brystdybde, skal breddes og stabiliseres (igen hvordan stabilisere man det?)

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Mangler forklaring
  • #2   30. maj 2011 Jo han er 11 mdr. Løse albuer?? Det lyder da ikke godt?

• #3   30. maj 2011 se på det som hvis det var en teenager.... lang-lemmet efter en vækstspurt og skal lige have lidt tid til at få styr på sin krop.... nogle får hurtigt styr på deres krop og andre er lidt klumpe dumpe

• #4   30. maj 2011 håber det er ok jeg spørger rikke:-) men får man det på skrift hvis man får en kritik? ellers kunne man da hurtig glemme det, eller jeg kunne ihvertfald.

• #5   30. maj 2011 Ja man får et stykke papir med alt det dommeren siger, og så får man et eller flere bånd i forskellige farver alt efter hvordan hunden bliver bedømt smiley

• #9   31. maj 2011 Og så er der jo også lige det med forskellige dommere har forskellige holdninger til hvad de syntes er normalt og derfor tager hensyn til ...evt. skriver det som en bemærkning, men lader det ikke trække ned fordi de ved det er normalt for race+alder at se sådan ud / bevæge sig sådan.
    andre siger den unghund er ikke udviklet som en voksen = derfor får den en bemærkning og en voksen hun bliver foretrukket.

Når jeg ser på min egen race:
    Selv en "gammel" champion kan få besked på at han mangler udvikling ;-)..... 95% af dommerne vil gerne have en slankt hund der bevæger sig let..... og så er der lige et par stykker der inde i deres hoved har at lundehunde er brede og tunge... det er jo derfor man nogle gange springer en udstilling over .... hvis man på forhånd ved at den dommer har en kæphest og at ens hund vil falde igennem.

Kommentér på:
Mangler forklaring

Annonce