{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
912 visninger | Oprettet:

Pia m
Pia m
Tilmeldt:
8. maj 2011
Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104

allergi {{forumTopicSubject}}

hej min schæfer på 2 år har kløet sig siden november sidste år. han har været til dyrelæge siden og fået taget blodprøve men den viser ingen allergi eller skab, han får medisin som har hjulpet på hans kløe, men når han holder op klør han sig igen. er der nogen der har et godt råd, hvad man kan gøre,:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  allergi
  • #1   31. maj 2011 skifte foder måske..

  • #2   31. maj 2011 Hej Pia M
    Jeg har 2 Schæfere, der begge har "følsomt skind", men hvor allergi ikke kan påvises.
    Og de kløede og slikkede sig simpelthen ustandseligt, ligesom man ved almindeligt kæleri udløste voldsomt kløeri med bagbenene. Den lille fik også jævnligt røde og irrirterede ører.
    Jeg forsøgte så med adskillige foderskift blandt højkvalitets fodertyper, men først da jeg begyndte at fodre med Wolfblut forsvandt symptomerne.
    For nylig gav jeg den lille en håndfuld Eukanuba hvalpefoder og allerede dagen efter kløede han sig igen og det aftog først over 2-3 dage.


  • Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
    #3   31. maj 2011 det vil jeg prøve, rex får allergi foder nu fra dyrlægen men klør sig stadigvæk,og han har sår på ryggen,dyrlægen er i syv sind nu hvad vi skal gøre. jeg har det bare skidt med at han får medicin det jo ikke sundt i længden

  • Pia m
    Pia m Tilmeldt:
    maj 2011

    Følger: 1 Emner: 16 Svar: 104
    #5   2. jun 2011 hej vi har haft schæfer før en tæve for 20 år siden uden problember.men det er rigtig at de har anlæg for det. jeg har lige fået af vide fra dyrlægen det ikke er allergi. og at han ikke ved hvad det er,er der nogen der har haft en hund med samme problemer.

Kommentér på:
allergi

Annonce