{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.201 visninger | Oprettet:

hund på motorvejen, kat i træet {{forumTopicSubject}}

Ja, det er fandme hvad jeg lige har oplevet!

På vej hjem med min søster møder vi en STOR hund på motorvejen, større end en labrador, den stod og spiste af en død fugl, jeg ringede til politiet, og hende der tog den gik vist mere op i om der var nogle der savnede den .... jeg håber fandme at der er nogle der kører ud og henter den!!

Da jeg så kommer hjem, så har Bella åbenbart jaget en kat op i træet!! så helt oppe i toppen sad en fin hankat, der havde den siddet en times tid, sagde kæresten, jeg går ud fra at han troede at den selv kunne komme ned, men den sad bare klistret til en lille gren langt oppe - så måtte han finde stien frem, og kravle op og hente den ned....

Suk...nu håber jeg ikke på at møde flere dyr der skal have hjælp på den ene eller den anden måde smiley

Nå men, i aften skal jeg ind og se Mick Øgendahl!! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hund på motorvejen, kat i træet
  • #1   1. jun 2011 Den kan goså godt selv komme ned *GG* Hvor tit kommer man forbi et træ og ser et katteskelet ? smiley hehe Den skulle bare have noget tid - men det er jofint nok i hentede den smiley

Hvor er det dog ærgeligt at politiet ikke tog det mere seriøst - det kan jo virkelig lave store ulykker og koste menneskeliv ( og et hundeliv ) med sådan en på en motorvej!

• #2   1. jun 2011 Frejamusen - Jeg har tit hørt om at falck skal ud og hente katte ned, så jeg turde ikke tage chancen - og så kan vi jo ikke rigtig lukke hundene ud, når den sidder deroppe *gg* smiley

Ja, jeg synes også det var mærkeligt, og da jeg spurgte hende og de sendte nogle ud, så svarede hun ikke, men det må jeg da gå ud fra at hun har gjort, jeg sagde flere gange at den var på mototvejen. :_)

• #3   1. jun 2011 Neej nej men det er jo også bedst for den at komme ned og væk kan man sige smiley :P slet ikke noget negativt fra min side omkring det smiley

Det er meget mærkeligt - lige præcis fordi det kan koste menneskeliv, og det ikke er sådan en bagatel som en chihuahua ( ikke at det ikke at betyder noget, men der er mindre chance for at hunden laver en mega ulykke end ved en kæmpe lab ) smiley

• #4   1. jun 2011 LOOL min mand fældede engang et træ i sin have, fordi hans tykke hankat havde siddet deroppe meget, meget længe. Da træet faldt hoppede katten adræt afsted og var glad.

Et katteskelet i et træ ha ha ha - den var god, du har ret, de skal da nok komme ned på et tidspunkt når faren er helt ovre og de er sultne nok.

• #5   1. jun 2011 Og ups glemte at kommentere det med hunde - jeg håber da også at politiet fanger den, så det ikke koster menenskeliv, det vilel da være forfærdeligt.

• #6   1. jun 2011 Tror jeg skaffer falske katteskeletter og sætter rundt i træer i KBH, bare for sjov og spas...

• #7   1. jun 2011 TrustNo1 - Do it smiley
    Det kunne være en fed joke sådan til 1. april - Så bare husk at forsikre folk om at det altså ikke er nogens rigtige katte *G*

Kennelmor - LOOOL Elsker at i fældede træet for at få katten ned - Genialt smiley

• #8   1. jun 2011 Uha motorvejen det er slemt mind mands bror s hund stak af og en time efter blev den fundet på motorvejen død.... og de bor vel 3 km fra motorvejen ... så jeg håber bestemt også de gør noget så den klarer det

Kommentér på:
hund på motorvejen, kat i træet

Annonce