{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.264 visninger | Oprettet:

Hvalp bider {{forumTopicSubject}}

jeg ved godt at det er meget normalt at en hvalp bider, men vores lille sbt hvalp bider rigtig meget, og mindes ikke at den voksne tæve vi har, gjorde det så meget ..,
hvis jeg vil kæle, eller have kontakt med ham med hånden bider han tit .. hvad kan jeg gøre har prøvet med nej lyden. som han godt forstår når det er andre ting, men ikke når han bider. og har givet ham en gummi kong til at bide i til tænderne. har i andre idéer ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvalp bider
  • #1   4. jun 2011 Giv ham noget i munden inden du aer ham.. Fjern din hund og gør legesagerne spændende, hunden skal kun aes roligt og ikke kradses legeagtigt =)

  • #2   4. jun 2011 Mange tak, det vil jeg prøve smiley

  • #3   4. jun 2011 Jeg har også lige fået enm valp og han bider voldsom han stopper hellr ikke når jeg siger stop men prøv at sige stop rigtig skrapt det hjalp på min vis jeg sagde det rigtig vred så forstod han det og nu bidder han ikke:)

    Hunden kan også bide vis du komme oppe fra så føler den sig trodet og så er det at den bider!


    håber du kan bruge noget af det:)


  • #4   4. jun 2011 ja, det ved jeg, har os prøvet at sige det hårdt, men det hjælper desværre heller ikke .. en tror os tit det er fordi han er kørt op af min tæve ?

  • #5   4. jun 2011 *fjern din HÅND (ja, har sgu hunde på hjernen *GG*)

  • #7   4. jun 2011 hiv klikkeren frem. Keiko var på nøjagtig samme måde, hvergang vi rørte ved ham var der hvalpetænder ud over det hele *LOL*
    vi havde introduceret klikkeren for ham, da vi i forvejen gik og klikkede for adfærd vi gerne ville se mere af. at han sætter sig, lægger sig, er rolig osv. så nu fik han også "klik og godbid" for at jeg måtte røre ham bare en lille bitte smule... og så lidt mere og mere osv... - og det gik lynenes stærkt. Inden kort tid kunne jeg sidde og kramme løs på ham, i bytte for dejlige godbidder. Kæresten kom hjem om eftermiddagen, og vidste ikke jeg havde trænet med ham om formiddagen... han var helt målløs og fortalte at han kunne kæle med Keiko helt uden at blive bidt! så måtte jeg jo fortælle at det blot var en lille træningsession og vupti så havde han sørme forstået at kæleri kan betale sig . og idag er han jordens største kælepot som selv kommer og vil krammes - også uden at få mad ;0)
    Man skal passe på med at råbe, skrige og skælde ud, og vær heller ikke fysisk mod hvalpe - ofte skaber det blot frustration, angst og aggression som kan eskalere bideriet endnu mere....


  • #8   4. jun 2011 Det vil jeg prøve, klikkeren må frem i morgen, har for tavlt lige nu smiley håber det hjælper smiley

Kommentér på:
Hvalp bider

Annonce