8.842 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Hund spiser mælkebøtter Hund spiser mælkebøtter

Hej.
Den ene af vores hunde et fuldstændig vild med mælkebøtter. Hun elsker dem.
De andre går også og spiser dem men ikke på samme måde som Nala.
Er de skadelige.? Det skal siges at op trods af hun spiser rigtig mange har hun eller nogen af de andre hunde ikke kastet og har normal afføring.

Politi stopper motorcyklist med hund spændt fast på brystet
00:00
/
00:33
LIVE

NOW PLAYING

Belugahval forskrækker lille dreng

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Andre forumemner med "Hund spiser mælkebøtter"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• reparation vaskemaskine 500 kr.
  • Reperation af vaskemaskine 1.136 kr.
  • græsslåmaskine 600 kr.
  • Reparation af tørretumbler 1.000 kr.
  • Stoppe timerfunktion i stikkontakt 500 kr.
  • Bygge et paxskab med to låger, hænge monteret lys og reol på væg 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund spiser mælkebøtter
  • #1   4. jun 2011 Ej hvor sjovt - er du sikker på at hun ikke er en blanding af kanin ? ;D

Tror ikke det er skadeligt, har i hvert fald aldrig hørt om det smiley

• #2   4. jun 2011 Har aldrig hørt at mælkebøtter skulle være giftige for hunde men på mandag kan du ringe til dyrlægen og få et kompetent svar ; )

• #3   4. jun 2011 Simone, jo måske hun er en halv kanin, det forklare også hvorfor hun altid springer rundt smiley
    tror heller ikk det skader dem, ellers burde de havde fået dårlig mave. Kan i hvert fald ikke Så nemt få dem til at lade være, for de jo overalt.

• #4   4. jun 2011 Vores hundetræner sagde de ikke var giftige, der var en holdet på holdes hvis hund spiste mælkebøtter.

Mine hunde er blandet med rådyr, de spiser blade fra busken, og der er nogle specielt gode blade de gerne springer efter når de er for højt oppe, udover det så æder Molly barken på træerne ...suk, tror de sulter ....

• #5   4. jun 2011 Ved ikke om det er skadeligt for hunde, men min venindes kat blev ret så syg efter dne havde spist mælkebøtter og dyrlægen sagde at det ikke er særlig sundt for katte i hvert fald..

Princess åd dem også altid, og den lille Pinkie hun fanger blomsterne når hun suser forbi - tror ikke hun spiser dem, men bare fanger dem.. Både de gule og dem der med "fnuller" på smiley

• #6   4. jun 2011 Mine 3 hunde æder på livet løs af alle mælkebøtterne i haven.. Det eneste der er med mine er at de en gang imellem spiser så mange så de får lidt tynd mave

• #7   4. jun 2011 Reiki master:
    Haha man skal altså passe på med at ringe til dyrlægen om alt og intet, jeg har en veninde der af dyrlægen blev bedt om kun at ringe når der reelt var noget galt med kræet, fordi hun ringede og spurgte en gang for meget om noget ikke akut.. smiley

• #8   4. jun 2011 Rainbow det kommer da meget an på hvilken dyrlæge man har og hvor ofte man kontakter dem!

• #9   4. jun 2011 Det gør det sikkert..
    Men sålænge der ikke er tegn på forgiftning eller ubehag hos hunden kan jeg ikke se nogen grund til at ulejlige dyrlægen..
    Især ikke når du kan finde det på google..

Første link jeg stødte på:
    (link fjernet)

Ifølge den er almindelige mælkebøtter "lidt giftig"

• #10   4. jun 2011 Min den lille æder lystigt mælkebøtter. Hun spiser tit de gule toppe, og får hun spist for meget så kommer det op igen, men det er ikke noget hun får det dårligt af..
    Her er mælkebøtter ALLE vegne i en periode, så det er ret svært at stoppe.

• #12   4. jun 2011 Bare mine hunde ville æde mælkebøtter og skvadderkål..... i stedet for mine dyre- indkøbte prydgræsser...... sådan nogle prydgræsser ser dælme dumme ud , når spidserne er gnasket af... :O(......
    Ha ha ha ha

• #13   4. jun 2011 I min have kan jeg se hvor langt deres snor kan nå for der er græsset helt kort

Kommentér på:
Hund spiser mælkebøtter

Annonce