{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
339 visninger | Oprettet:

En vred og aggresiv hund ( Hjælp ) {{forumTopicSubject}}

Hjælp... Er i den situation at min mor nu vil til at anskaffe sig en cocker spaniel. Hun har en i forvejen, en hun... Problemet er bare at den hun har tror at den bestemmer over alt i huset, har jeg mine hunde med ude ved dem, knurrer og bider hun ud efter dem. som sagt kan den ikke med andre hunde indenfor. Hun er kun 1,5 år og opfører sig som lederen i familien. Har prøvet at fortælle min mor at hun er nødt til at gøre noget ved det, det er uacceptabelt at hunden opfører sig sådan... og synd for hunden...

Mit spørgsmål er:

Vil den nogensinde accepterer den anden hund???
Jeg kan ikke forestille mig det selv, da det er en meget bestemt hund som tror at den hersker over spisebordet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  En vred og aggresiv hund ( Hjælp )
  • #1   6. jun 2006 det er vist meget usansynlig den vil det.
    og cockere er/var kendt for at rækker man dem en lillefinger tager de hele hånden, mener de har tendens til at dominere hvis de får lov. folk glemmer det er en jagthund, med en stærk psyke.

• #2   6. jun 2006 Jeg tror det heller ikke selv. har studeret cocker spaniel meget efter at min mors hund er blevet så dominerende... og har man først givet den lov eller mulighed for at bestemme, gør den det med det samme. Jeg tør bare ikke at tænke på hvordan den nye vil få det. Min mor er god ved dyr, hun forstår desværre ikke at opdrage på dem, hun forestiller sig et lille barn, hvilket skaber mange rigtig mange problemer...

• #3   6. jun 2006 Har sagt det til min mor. Min veninde er hundepsykolog og siger at den hurtigt kan lære rigtig mange ting, men problemet er jo bare at min mor ikke kan stoppe med at behandle den som et barn... Desværre. har prøvet alle midler med hende. Er sikker på at den kan blive meget mere dejligere hund end den er i forvejen.

• #4   6. jun 2006 Det kan lade sig gøre, men formentlig ikke hvis din mor ikke ændrer adfærd overfor hunden. Den skal først og fremmest lære at det er hende der er lederen, så det er ikke en god ide at anskaffe sig en ny hund pt.

• #5   6. jun 2006 Er helt enig med jer... Men tror desværre bare aldrig at min mor kommer til at forstå det. Desværre...

Kommentér på:
En vred og aggresiv hund ( Hjælp )

Annonce