Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Grundig rengøring af 1 værelses lejlighed på Amager 1.050 kr.
  • Rengøring 1.590 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophæng af gardinskinne i soveværelse 800 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo 1.000 kr.
  • Ophæng af fjernsyn og reoler 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvalpefoder?
  • #1   6. jun 2011 jeg bruger kingsmoor og vil varmt anbefale det.
    mine hvalp var flotte store sunde og havde en lækker pels. min tæve har aldrig set bedre ud end på kingsmoor
    jeg har også prøvet Arion, acana, RC, olivers, etc.

pedigree ville jeg ALDRIG give min hund. da det ikke er et ret godt foder.

• #2   6. jun 2011 har flyttet min tæve fra eukanuba til arion og er godt tilfreds

• anne m
    anne m Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #4   6. jun 2011 Han får i øjeblikket noget der hedder !rigtig hvapefoder" men han vil ikke så gerne have den, kun hvis man fodre ham med hånden. Men han vil gerne selv tage min mors hunds mad (som får pedigree)..
    Assa & Nala; vil du også anbefale Arion?
    - tak for svarene! smiley

• #5   6. jun 2011 pedigree er i min verden en skændsel.. og forbudt i mit hus..

vi brugte royal canin til vores unge tæve da hun spiste hvalpefoder..

men nu spiser hun arions.. smiley

• #6   6. jun 2011 HVis din hund har spist hele den mængde du fik med, skal du være klar over den kan få rigtig dårlig mave hvis du skifter brat over på noget andet. Normalt skifter man foder gradvist. Først 10% af foderet skal være nyt, så 20%, 50% 70% og sådan gradvist over nogle dage...
    Hvis din opdrætter bor i nærheden kan du måske få en msule mere til at gøre skiftet mindre brat, ellers må du overveje om du vil tage chancen. Nogle hvalpe klarer det fint med et brat skifte.. Evt. kan du have noget pasta til maven liggende hvis det bliver slemt for vovsen - zoolack eller andet i den dur.

• anne m
    anne m Tilmeldt:
    apr 2011

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 3
    #7   6. jun 2011 I Pet world anbefalede de også Royal Canin, så har købt en prøve af det smiley
    Der er en smule tilbage, men maks til en uge eller halvanden. Har nemlig hørt det med, at man skal skifte gradvist.

• #8   6. jun 2011 pedigree er meget upopulært foder. generelt foder du kan købe i supermakeder er noget skidt.

Vi bruger eukanuba, og er meget tilfredse smiley

• #10   6. jun 2011 orijen puppy eller taste of the wild - high prarie canine ( ikke et decideret hvalpefoder men opfylder alle kriterierne) hvis jeg skulle vælge mellem pedigree eller arion ville jeg nok vælge arion, men heldigvis behøver jeg ikke vælge hverken arion, pedigree eller noget af det andet der er blevet nævnt når der findes andet som er langt bedre.....

Kommentér på:
Hvalpefoder?

Annonce