1.523 visninger
|
Oprettet:
Kunne du falde for denne annonce? {{forumTopicSubject}}
Jeg faldt lige over nedenstående annonce andetsteds, og jeg undrer mig over, at der åbenbart stadig er nogen, der hopper på den slags...
Købes:
Cute Tekop størrelse Yorkie hvalpe klar
Chihuahua, Vi har mandlige og kvindelige Yorkie. de er kort ryg, flot æble hoved, fabelagtig kort ekstreme baby dukke ansigt, smukke øjne og bare fantastisk pels. de simpelthen smuk og skøn at være 2 1 / 2 £ fuld vokset. de er simpelthen fantastisk kvalitet, og du vil få en hård tid at finde en af ​​deres størrelse og quality.You vil ikke finde dette af en Yorkie kvaliteten andre steder!
okt 2009
Følger: 93 Følgere: 85 Hunde: 3 Emner: 457 Svar: 4.613
Jeg gik faktisk kun ind og kiggede på den, fordi den står under min by, men jeg kan jo nok ikke lige smutte nogle gader hen for at se på nogle hvalpe...
okt 2009
Følger: 55 Følgere: 55 Hunde: 6 Emner: 17 Svar: 894
(ironi kan forekomme)
jun 2004
Følger: 150 Følgere: 145 Hunde: 8 Emner: 1.182 Svar: 18.362
jan 2010
Følger: 42 Følgere: 40 Hunde: 5 Emner: 403 Svar: 3.000
jeg tænder ikke på " dukke hunde " , så derfor ville jeg hurtigt springe videre i min søgning efter hund.
men desværre er der rigtig mange der helst vil have små bitte skrøbelige hunde
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.727
mar 2009
Følger: 67 Følgere: 136 Hunde: 9 Annoncer: 2 Emner: 162 Svar: 12.825
jun 2007
Følger: 34 Følgere: 34 Hunde: 4 Emner: 88 Svar: 1.241
feb 2008
Følger: 73 Følgere: 68 Hunde: 9 Emner: 73 Svar: 1.459
her kommer nogle eks.
nr.1
pæn og kærlig tekop yorkie til fri vedtagelse og k
Pris: 1200KR
pæn og kærlig tekop yorkie til fri vedtagelse og kom med alt det papir
nr. 2
yndig chihuahua hvalp til fri vedtagelse til et ny
Pris: 1200KR
yndig chihuahua hvalp til fri vedtagelse til et nyt hjem, og har alle det nødvendige dokumenter
nr.3
Chihuahua valper nå tilgjengelig for omplassering.
Pris: 1400 Race: Chihuahua
de er 11 uker gammel
Veterinæren sjekket, godt vaksinert
ormekur, potte og renslige,
har EU-pass, alle helse-papirer tilgjengelig
og ett års helse garanti sertifikat
Kontakt oss hvis interessert ..
nr. 4
Fransk Bulldog hvalp til et nyt hjem.
Pris: 1400 Race: Fransk bulldog
Fransk bulldog hvalp højt mester blod linje kvalitet med dokumenter FSA. Hvalp er kvindelig den bedste kvalitet, mester blod linje. Dejlig tæve hvalp vil komme med alle papirer, herunder et års sundhed garanti. Hun er dyrlæge kontrolleret, meget udadvendt, elsker at lege med børnene. Hun har fået alle vacciner, op-2-dato på alle hendes skud. Og har den bedste personlighed Hus og potte uddannet. Micro-tilhugget for hendes beskyttelse. Mail mig, hvis interesseret.
nr. 5
Skønne dejlige engelsk bulldog hvalpe søger og kæ
Pris: 00 Race: Bullmastiff
Skønne dejlige engelsk bulldog hvalpe søger og kærlige blivende hjem, 4 måneder gammel, 6 tæver og 3 hanner,Hvalpene vil være vant til børn og alle tænkelige lyde, der tilhører et hjem, da de vil vokse op indenfor og opleve haven når de er gamle nok.
Forældrene til hvalpene er sunde gode venlige hunde og begge naturligvis avlsgodkendte.
Hvalpene har Vaccinerede, fået ormekur og ha sundhedsattest fra dyrlægen
nr.6
mops valp tilgjengelig for adopsjon
Pris: 1600 Race: Mops
Vi søker vår mops valp en kjærlig og varig hjem. Vår valp er hevet med oss med masse kjærlighet, vokser hun rett i familie med andre hunder og katter. Vår valp er vaksinert, mikrochippet og har en EU Passport. Vi gir vår valp bare å klappe kjærlige hjem. vi også gi de nye eierne med råd og støtte. send e-post hvis interessert.
Desværrer er der stadigvæk folk der hopper på annoncerne, pga. prisen er billig og der er nogle søde billeder af hvalpene og så har ikke alle kendskab til racen, de tror på hvad sælger skriver
feb 2008
lige nu har jeg fundet en og jeg har stillet spørgsmål og jeg har anmeldt den og håber andre ikke falder i, jeg kan sende en pb så der er andre der kan skrive stillede spørgsmål i deres annonce
feb 2008
veluddannede yndig Sphinx killing
Race: Sphynx
veluddannede yndig Sphinx killing, mandlige og kvindelige til vedtagelse, de er spilbare med børn og andre kæledyr i hjemmet, og vil komme sideløbende alle deres papirer, herunder nogle legetøj
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.613
Forleden dag var der 15 annoncer på pågældende site og der er ikke sket meget endnu
feb 2008
okt 2009
okt 2009
Kunne du falde for denne annonce?