{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.523 visninger | Oprettet:

Kunne du falde for denne annonce? {{forumTopicSubject}}

Jeg faldt lige over nedenstående annonce andetsteds, og jeg undrer mig over, at der åbenbart stadig er nogen, der hopper på den slags...

Købes:
Cute Tekop størrelse Yorkie hvalpe klar
Chihuahua, Vi har mandlige og kvindelige Yorkie. de er kort ryg, flot æble hoved, fabelagtig kort ekstreme baby dukke ansigt, smukke øjne og bare fantastisk pels. de simpelthen smuk og skøn at være 2 1 / 2 £ fuld vokset. de er simpelthen fantastisk kvalitet, og du vil få en hård tid at finde en af ​​deres størrelse og quality.You vil ikke finde dette af en Yorkie kvaliteten andre steder!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kunne du falde for denne annonce?
  • #2   12. jun 2011 Lige min tanke...
    Jeg gik faktisk kun ind og kiggede på den, fordi den står under min by, men jeg kan jo nok ikke lige smutte nogle gader hen for at se på nogle hvalpe...

• #3   12. jun 2011 jeg skal ik have nyt testel og heller ik flere dukker...jeg er en stor pige nu...jeg skal bare have en hund...sådan en rigtig en;)

(ironi kan forekomme)

• #4   12. jun 2011 Fake! Hold jer væk.

• #5   12. jun 2011 Fake eller ej

jeg tænder ikke på " dukke hunde " , så derfor ville jeg hurtigt springe videre i min søgning efter hund.

men desværre er der rigtig mange der helst vil have små bitte skrøbelige hunde

• #6   12. jun 2011 Jeg vil helt klart få den anmeldt.

• #7   12. jun 2011 Hvis nogen henvender sig på den slags annoncer, så skulle de i stedet gå ud og købe et ekstra sæt brikker... for man kan umuligt være helt normal så.

• #8   12. jun 2011 Nicolai og Marlene ha ha ja det har du sq ret i smiley

• #9   12. jun 2011 Har mødt en masse af disse annoncer og jeg anmelder dem.
    her kommer nogle eks.

nr.1
    pæn og kærlig tekop yorkie til fri vedtagelse og k
    Pris: 1200KR
    pæn og kærlig tekop yorkie til fri vedtagelse og kom med alt det papir

nr. 2
    yndig chihuahua hvalp til fri vedtagelse til et ny
    Pris: 1200KR
    yndig chihuahua hvalp til fri vedtagelse til et nyt hjem, og har alle det nødvendige dokumenter
    nr.3
    Chihuahua valper nå tilgjengelig for omplassering.
    Pris: 1400 Race: Chihuahua
    de er 11 uker gammel
    Veterinæren sjekket, godt vaksinert
    ormekur, potte og renslige,
    har EU-pass, alle helse-papirer tilgjengelig
    og ett års helse garanti sertifikat
    Kontakt oss hvis interessert ..

nr. 4
    Fransk Bulldog hvalp til et nyt hjem.
    Pris: 1400 Race: Fransk bulldog
    Fransk bulldog hvalp højt mester blod linje kvalitet med dokumenter FSA. Hvalp er kvindelig den bedste kvalitet, mester blod linje. Dejlig tæve hvalp vil komme med alle papirer, herunder et års sundhed garanti. Hun er dyrlæge kontrolleret, meget udadvendt, elsker at lege med børnene. Hun har fået alle vacciner, op-2-dato på alle hendes skud. Og har den bedste personlighed Hus og potte uddannet. Micro-tilhugget for hendes beskyttelse. Mail mig, hvis interesseret.

nr. 5
    Skønne dejlige engelsk bulldog hvalpe søger og kæ
    Pris: 00 Race: Bullmastiff
    Skønne dejlige engelsk bulldog hvalpe søger og kærlige blivende hjem, 4 måneder gammel, 6 tæver og 3 hanner,Hvalpene vil være vant til børn og alle tænkelige lyde, der tilhører et hjem, da de vil vokse op indenfor og opleve haven når de er gamle nok.
    Forældrene til hvalpene er sunde gode venlige hunde og begge naturligvis avlsgodkendte.
    Hvalpene har Vaccinerede, fået ormekur og ha sundhedsattest fra dyrlægen

nr.6
    mops valp tilgjengelig for adopsjon
    Pris: 1600 Race: Mops
    Vi søker vår mops valp en kjærlig og varig hjem. Vår valp er hevet med oss med masse kjærlighet, vokser hun rett i familie med andre hunder og katter. Vår valp er vaksinert, mikrochippet og har en EU Passport. Vi gir vår valp bare å klappe kjærlige hjem. vi også gi de nye eierne med råd og støtte. send e-post hvis interessert.

Desværrer er der stadigvæk folk der hopper på annoncerne, pga. prisen er billig og der er nogle søde billeder af hvalpene og så har ikke alle kendskab til racen, de tror på hvad sælger skriver smiley

• #10   12. jun 2011 det har de skullet i mange år, og jeg ved at der har været et program på dr1 hvor de viser hvordan de snyder folk med deres fup og svindle annoncer.
    lige nu har jeg fundet en og jeg har stillet spørgsmål og jeg har anmeldt den og håber andre ikke falder i, jeg kan sende en pb så der er andre der kan skrive stillede spørgsmål i deres annonce smiley

• #11   12. jun 2011 der er ikke kun hunde de snyder med, se lige denne annonce
    veluddannede yndig Sphinx killing
    Race: Sphynx
    veluddannede yndig Sphinx killing, mandlige og kvindelige til vedtagelse, de er spilbare med børn og andre kæledyr i hjemmet, og vil komme sideløbende alle deres papirer, herunder nogle legetøj

• #12   12. jun 2011 Jeg har flere gange skrevet til pågældende side om de ikke kunne have en anmeld annoncen og kunne kontrollere lidt bedre.
    Forleden dag var der 15 annoncer på pågældende site og der er ikke sket meget endnu

• #13   12. jun 2011 ja, og sender e-mail til dem hver gang og disse annonce er meget længe om at blive slettet fra siden.

• #17   12. jun 2011 Vi er åbenbart meget enige, men hvorfor dælen falder folk så stadig i med begge ben??

• #18   13. jun 2011 Anita.. Jeg tvivler på, at man kan komme og se en hvalp... selvom der står, at det er en nærmere angiven by....

Kommentér på:
Kunne du falde for denne annonce?

Annonce