{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.449 visninger | Oprettet:

Han vil ikke hører på mig (hund i snor.. ) {{forumTopicSubject}}


Sagen er den at Tasso er blevet overfaldet 3 gange af hunde - og 2 gange af en kat :o)

Han er ikke den forsigtige hund, men alligevel er det altid gået galt for ham..

Derfor har han som "våben" været agressiv i mødet med andre hunde - det er et problem jeg så alvorligt på da han i sin tid begyndte, så jeg har trænent hårdt for at rette op på det! Derfor er det blevet en fornøjelse at gå forbi andre hunde uden han hidser sig op. Han har idag en 6 faste hundevenner han elsker at lege med og et par nye når vi går tur :o)

og så skulle man jo tro det var fint - meeen...

Der bor en mand et par gader fra os, og han har denne dejlige Berner Sennen på ca 2 år.. Siden han som hvalp fik den har den altid rendt uden snor! Mødte ham engang en vinteraften hvor jeg forklarede min situation med Tasso og om ikke han ville tage den på snor så Tasso ikke følte sig truet af ham (Tasso reagere kun på hunde som render frit idag)..

Men det er som om at det bare ikke er feset ind for manden!
Han cykler (ALTID!!) 10 meter foran hunden og den tramper efter ham når den nu engang er færdig med at snuse! Uden snor.. :S
Den kommer ganskevist når han kalder den til sig - men det er bare ikke nok for mig?

Hans kone kan ikke styre den, og den har derfor tit været på tur i vores have hvilket jeg konfronterede manden med - den troede han ikke på..

Han vil bare ikke tage den hund i snor ligemeget hvad jeg siger til ham.. Og det har gjort at Tasso flipper skråt når han ser den, og det er jeg ret ked af da jeg jo har lagt megen arbejde i ham og hans angst for andre hunde..

Hvad gør jeg??? Han griner af mig, og jeg føler mig magtesløs i kampen på at få ham til at tage hans hund i snor ! (har aldrig set ham med en snor, så tvivler på han har en??)

Hjælp mig i kløgtige hundemennesker :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Han vil ikke hører på mig (hund i snor.. )
Kommentér på:
Han vil ikke hører på mig (hund i snor.. )

Annonce