5.512 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 10 Svar

Min hund spiser mit tæppe!!! Min hund spiser mit tæppe!!!

Jeg står med et mindre problem som jeg godt kunne bruge nogle godt råd til.
Jeg har en stor hvalp på 7-8 måneder som har fået den ide at han skal flå vores tæppe under sofabordet i stykker så snart vi er ude af huset. Vi er nået der hen hvor skæld ud ikke rigtig får det til at sive ind længere, så ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd inden han har spist hele tæppet ?
Det skal siges at han sagtens har kunne være alene hjemme før uden den ballade. Han har måske kunne ødelægge små ting som en pose eller lign men vi har hurtig kunne få stoppet det igen. Men det her vil han ikke så gerne slippe igen :s

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udskiftning udendørsstik 750 kr.
  • 4 timers rengøring af 100 kvm kontor 1.000 kr.
  • Et kabel er gravet gravet over, der mangler ca 10 cm ledning 890 kr.
  • tilpasning af dør 1.500 kr.
  • Hjælp til at male og spartle 1.500 kr.
  • Samle kommoder 880 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min hund spiser mit tæppe!!!
  • #2   20. jun 2011 Fjern tæppet, eller afskærm det rum så hunden ikke kan være i det når I ikke er hjemme

• #4   20. jun 2011 At fjerne tæppet er for let syns jeg, han skal lære at han ikke behøver at spise det bare fordi det ligger der. smiley
    Ja man hunne selvfølgelig afskærme, så er der bare ikke så meget plads. Men det kunne blive en mulighed smiley

• #5   20. jun 2011 Du har nu fået muligheder for hvad du kan gøre.. Hvis du ikke vil bruge dem er det fint.
    Sjov indstilling at have til en hund..

• #6   20. jun 2011 Louise Britt - Hun har fået 2 muligheder, mon ikke der kommer nogle flere smiley
    Man skal ikke bare tage, hvis de ikke passer til en.

Nadia - Jeg synes også det ville være for let bare at fjerne det. smiley

hvor meget plads har hunden at rende på?
    Molly ødelagde vægge, gulv osv på et tidspunkt, så lukkede vi af så hun kun kunne færdes stuen ( der hvor hun ødelagde) og hun har intet gjort siden. smiley

• #8   20. jun 2011 Jeg er skam også meget glad for at få nogle muligheder men viste ikke at man ikke måtte svare tilbage på jeres svar udfra hvad jeg tror der ville hjælpe på min hund.
    Og du kan godt synes min indstilling er sjov, men jeg mener bare ikke at man bør fjerne ting som et tæppe, så kan jeg jo også fjerne min sofa når han vil spise den næst.
    Det kan da være det bliver en mulighed og flytte det, men så helst at han kunne acceptere at det tæppe måtte ligge der.
    Men det er der så delte meninger om og det er så iorden, så vil jeg ikke spøger herinde mere. Beklager

Jeg vil helt sikkert overveje og afgrænse, tak for rådet.

• #10   20. jun 2011 Han har stue og køkken som er omtrent lige store og det er ca. 50 kvadratmeter. I starten var han i entreen men han var ikke så glad for det fordi det var lidt småt. Men det kan godt være at jeg må til og se nærmere på afgrænsnings muligheden smiley

Ja jeg har nemlig også tænkt lidt på noget med at smøre noget på, har bare ikke vist hvad. Men okay det kunne jeg godt finde på. For nu kommer det her tæppe nok bare til at være et afvænnings tæppe før der kommer nyt engang, så om der kommer lidt sennep på, pyt =)

Tak for rådene.

• #11   20. jun 2011 Maj-Britt: Det kan jeg selvfølgelig godt følge dig i. Men nu har han snart spist alle kanter og hjørner på det tæppe, og det er mere derfor at jeg godt kunne tænke mig og lære ham at det ikke er hans legetøj nu hvor det et godt brugt tæppe. Og med andre ting har det ikke været noget problem, så ville helst at jeg vandt denne "kamp" hvis der kan kaldes det. Selvom jeg god ved at man nok skal stoppe et sted.
    Men kan godt forstå hvad du mener, og der er også ting der bare er blevet fjernet fra start i frygt for at han skulle kaste sin kærlighed på det smiley

• #12   20. jun 2011 Det er alderen der gør det, skæld ud virker i hvert til fald ikke.

Fjern tæppet.

Brug kun positiv træning når i træner noget Aldrig skæld ud

• #13   20. jun 2011 Eukalyptus sprit skulle være ret så effektivt....
    -jeg forsøgte hjemme med tabasco som jeg var blevet anbefalet men det syntes trunten bare smagte fantastisk, så der blev bare gnavet vidre i det skab..... men eukalyptusen den var effektiv.....

• #14   20. jun 2011 Ja alderen spiller nok en stor rolle smiley

Eukalyptus lyder som noget der er værd og forsøge i første omgang, det vil jeg helt sikkert prøve. smiley

Kommentér på:
Min hund spiser mit tæppe!!!

Annonce