Min hund spiser mit tæppe!!! Min hund spiser mit tæppe!!!
Jeg står med et mindre problem som jeg godt kunne bruge nogle godt råd til.
Jeg har en stor hvalp på 7-8 måneder som har fået den ide at han skal flå vores tæppe under sofabordet i stykker så snart vi er ude af huset. Vi er nået der hen hvor skæld ud ikke rigtig får det til at sive ind længere, så ville høre om der var nogen der havde nogle gode råd inden han har spist hele tæppet ?
Det skal siges at han sagtens har kunne være alene hjemme før uden den ballade. Han har måske kunne ødelægge små ting som en pose eller lign men vi har hurtig kunne få stoppet det igen. Men det her vil han ikke så gerne slippe igen :s
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.731
jan 2007
Følger: 1 Hunde: 2 Emner: 1 Svar: 5
Ja man hunne selvfølgelig afskærme, så er der bare ikke så meget plads. Men det kunne blive en mulighed
dec 2007
Følger: 64 Følgere: 61 Hunde: 1 Emner: 374 Svar: 2.731
Sjov indstilling at have til en hund..
aug 2008
Følger: 7 Følgere: 9 Hunde: 4 Emner: 446 Svar: 3.685
Man skal ikke bare tage, hvis de ikke passer til en.
Nadia - Jeg synes også det ville være for let bare at fjerne det.
hvor meget plads har hunden at rende på?
Molly ødelagde vægge, gulv osv på et tidspunkt, så lukkede vi af så hun kun kunne færdes stuen ( der hvor hun ødelagde) og hun har intet gjort siden.
jan 2007
Og du kan godt synes min indstilling er sjov, men jeg mener bare ikke at man bør fjerne ting som et tæppe, så kan jeg jo også fjerne min sofa når han vil spise den næst.
Det kan da være det bliver en mulighed og flytte det, men så helst at han kunne acceptere at det tæppe måtte ligge der.
Men det er der så delte meninger om og det er så iorden, så vil jeg ikke spøger herinde mere. Beklager
Jeg vil helt sikkert overveje og afgrænse, tak for rådet.
jan 2007
Ja jeg har nemlig også tænkt lidt på noget med at smøre noget på, har bare ikke vist hvad. Men okay det kunne jeg godt finde på. For nu kommer det her tæppe nok bare til at være et afvænnings tæppe før der kommer nyt engang, så om der kommer lidt sennep på, pyt =)
Tak for rådene.
jan 2007
Men kan godt forstå hvad du mener, og der er også ting der bare er blevet fjernet fra start i frygt for at han skulle kaste sin kærlighed på det
jan 2008
Følger: 6 Følgere: 13 Hunde: 2 Emner: 183 Svar: 2.625
Fjern tæppet.
Brug kun positiv træning når i træner noget Aldrig skæld ud
feb 2008
Følger: 36 Følgere: 38 Hunde: 3 Emner: 76 Svar: 4.082
-jeg forsøgte hjemme med tabasco som jeg var blevet anbefalet men det syntes trunten bare smagte fantastisk, så der blev bare gnavet vidre i det skab..... men eukalyptusen den var effektiv.....
jan 2007
Eukalyptus lyder som noget der er værd og forsøge i første omgang, det vil jeg helt sikkert prøve.
Min hund spiser mit tæppe!!!