{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min hund spiser sne
  • #3   1. feb 2014 Hunde kan rent faktisk få mavedrejning af at spise sne smiley Så jeg ville ikke lade dem gøre det for en sikkerheds skyld. Det er noget så livsfarligt og smertefuldt for hunden hvis de får mavedrejning..

  • #6   1. feb 2014 Små mundfulde kan jeg ikke forestille mig gør nogen skade, især ikke, hvis hunden er vant til det.

    Keesha lå f.eks. igår og åd ½ frosset ørred ude i sneen. Mon ikke der røg lidt sne og kulde med ned i mavsen? Hun har aldrig reageret på det i de 9 vintre hun har oplevet.

    Men jo, man skal selvfølgelig passe på med, at den ikke æder store mængder sne.


  • #9   1. feb 2014 Jeg havde engang en som altid spiste sne, men der skete aldrig noget med det, men hvis jeg var dig vil jeg for en sikkerheds skyld prøve og se om den kan lade være (Uden skæld ud eller noget!!) Men ja man ved jo aldrig? Så heller være på den sikre side? smiley

  • #11   2. feb 2014 Floyd er ret spøjs med sne...

    Han spiser ret så meget af det.

    Men på første tur om morgen, der brækker han sig når han har spist en 2-3 mundfulde, derefter er der intet, uanset hvor meget han spiser på resten af turen.....


  • #12   2. feb 2014 Hvordan vender jeg ham så af med det? Han er halv beagle som gør at han er meget mad glad så ved ikke om det er umuligt?:)

  • #13   2. feb 2014 Er der nogen der har noget kilde på det med at sne skulle kunne give mavedrejning? smiley

    Laika spiser også lidt sne, det har aldrig givet hende maveproblemer, men det er også minimalt hvad hun spiser af det. Gider jeg ikke have det, siger jeg "Nej!" og så stopper hun. (Hun har lært at ting der bliver sagt nej om, tager man ikke i munden).

    Så indlær en nej-kommando, ville være mit bedste bud smiley


Kommentér på:
Min hund spiser sne

Annonce