{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.077 visninger | Oprettet:

kristine N
kristine N
Tilmeldt:
16. sep 2012
Følger: 1 Emner: 9 Svar: 23

min hund spiser alt {{forumTopicSubject}}

Jeg har et problem med min hund, den spiser alt!

både mad, planter plastic skruer mv og frygter at han en dag spiser noget der gør skade på ham.

Han er 3 måneder og forstår godt kommandoen nej. Hvis jeg tager ham i det og siger bestemt "nej" stopper han men nægter at spytte det ud han har i munden hvilket resulter i at jeg bliver nød til at tvinge det ud af munden på ham.

forleden havde han et søm i munden og blev nød til at bruge magt for at få den fra ham. han piv meget men blev desværre nød til det

nogle der har nogle gode råd

jeg starter til hundetræning om 2 uger




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min hund spiser alt
  • #1   18. sep 2012 Det bedste råd: fjern de ting hvalpen ikke må tygge i. Det er helt enkelt.
    Hvalpe spiser ikke tingene. De tygger fordi tænderne klør eller fordi de ved tygning udskiller et beroligende hormon.
    Det er dit ansvar at sørge for at den ikke kommer til skade. Giv den ting, den gerne må bide i.


  • kristine N
    kristine N Tilmeldt:
    sep 2012

    Følger: 1 Emner: 9 Svar: 23
    #2   18. sep 2012 selvfølgelig ligger der ikke noget i vores hjem den ikke må få tænderne i. mere et generelt spørgsmål, den gør det jo alle steder og nøjes ikke bare med at tygge.

  • #3   18. sep 2012 Og så kan det være en rigtig god ide at lære hunden at aflevere tingene så du ikke skal bruge magt. Det gør du nok bedst ved at lære hunden at den får en super lækker godbid hvis du får det "forbudte".

  • #5   18. sep 2012 Calle spiser også ting han ikke må. Mest træ klemme og papir (Boner og ..gys..penge sedler)
    Jeg har lært ham at hvis han aflever får han noget lækkert.
    En dag kom han glad rendene ind til mig med en tøjklemme i munden. Jeg blev sådan lidt irriteret for altså havde han ikke snart lært det?. Jo det havde han.
    Han lagde stolt klemmen for mine fødder og kiggede forventningsfuldt og logrende op på moar.
    Han fik sin godbid 8-)


Kommentér på:
min hund spiser alt

Annonce