{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
808 visninger | Oprettet:

vil ikke gå tur? {{forumTopicSubject}}

Hej med jer (:
Min hvalp på 17 uger er ikke meget for at gå tur. Det er blevet bedre, men det er stadig ikke super godt. Hun sætter sig ned flere gange eller sætter poterne imod, efter vi har gået max 5 meter. Jeg forsøger først at lokke med godbidder og ved at kalde på hende og rose rigtig meget når hun kommer. Efter at havde kaldt/ lokket hende flere gange, trækker jeg lidt let i hende. Som regel plejer dette at hjælpe og hun går indimellem lidt længer efter jeg har trukket i hende. Men har det jo på ingen måde godt med at trække i hende, og er også bange for at beskadige hendes led ved at trække i hend når hun står imod med poterne ? Mit sprgsmål går på om i har nogle erfaringer til hvad jeg kan gøre ved dette gå turs problem ? Er det noget der hænger ved, eller er det bare fordi hun er en hvalp og ikke helt forstår hele princippet med at gå tur endnu ? .. Det skal lige siges at hun slet ikke virker bange på gåturene, hun sidder bare og ligner en der tænker hvorfor skal vi det her ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Rengøring 750 kr.
  • Ophængning af 3 lamper 600 kr.
  • Rengøring 450 kr.
  • Elektriker 1.500 kr.
  • Fastgørelse håndvask m.v 2.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vil ikke gå tur?
  • #3   20. jun 2011 Calle var 7 måneder og det skulle blive varmt før han begyndte at ville ud.
    Nu en måneds tid senere springer han op og logre når jeg spørger om han skal ud og gå tur.

Det skal nok komme. Verden er stor og lidt skræmmende for de små 8-)

Kommentér på:
vil ikke gå tur?

Annonce