{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.055 visninger | Oprettet:

Denne gang kun måske narkose (koen) {{forumTopicSubject}}

Opsummering: For lange negle, kunne ikke selv klippe (for stærke). I narkose og få den klippet ned og brændt efter behov (stress stress, hader at have hund i narkose).

Klovoldsbetændelse fik han så.. Pinicillin efter behov, smertestillende og ro på..

Neglen flækker og er øm - ro på..

Neglen falder af ("kun" halvdelen), nerven blottet - av på hunden.

Neglen gror stadig ødelagt ud, en "plint negl" dækker nu nerven, men ak, koen stødte den og nu gør der rigtig av og poten kan hverken forbindes eller skånes på nogen måde (uden det trykker på neglen og gør ondt)..

SÅ .... på torsdag skal han så vaccineres og have sundhedstjek (den årlige i ved) og måske måske måske i narkose og have ordnet/opereret neglen..

Og JEG HADER DET !!!

Jeg kan simpelthen ikke udholde tanken om min lille ko på 40 kg skal i narkose.. Er så bange for komplikationer og måske at han dør *knust hjerte*

Jojo, det gik ganske fint sidst... Men det hjælper mig ikke det store lige nu jo ; )

Jeg kan egentlig heller ikke passe neglen selv længere.. Ikke med mindre jeg vil holde ham indendøre og i ro til neglen gror pænt ud igen, men bare de 2 dage jeg denne gang har holdt ham hjemme er ved at drive os begge til vanvid - så noget MÅ gøres..

Iiihhh hader at bekymre mig sådan - og så lige på min fødselsdag !


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Denne gang kun måske narkose (koen)
Kommentér på:
Denne gang kun måske narkose (koen)

Annonce