Mor byttes til en sød en....... {{forumTopicSubject}}
Hej alle HG´er.
Tror i det er muligt at få byttet min mor som er rigtig ond til en sød en????
Bare fordi jeg havde rullet min i en død fugl så skulle jeg i bad, og hvis der er noget jeg ikke bryder mig om så er det altså vand ( det ligger til mange af grand danois ) jeg synes det var total overdrevet, at jeg også skulle have shampoo i pelsen så det varede faktisk mindst 10 minutter ude på badeværelset.
Hun siger godt nok at nu dufter jeg dejligt, men jeg vil altså gerne se om jeg kan bytte hende til en anden mor, for hun kan vel finde på det igen en anden dag????
Nogen der kender et godt badfrit hjem der har lyst til at tage min til Jer, for det her tror jeg ikke jeg holder til, tænk nu hvis hun vasker alle mine fine striber af??? Katastrofalt siger jeg bare. ;o)
Poteklask fra Aika
jun 2009
Følger: 1 Følgere: 37 Hunde: 1 Svar: 4.326
Potedask fra Charlie.
nov 2009
Følger: 30 Følgere: 30 Hunde: 7 Emner: 61 Svar: 4.036
Hvis du finder et godt sted at bytte vil jeg gerne høre om det.
Ej Charlie, hvorfor må du ikke rulle dig i svinemøg, det kan jeg slet ikke forstå...
hilsen med potedask fra Nanna
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 855
Nanna du skal nok høre noget hvis jeg finder et godt hjem ;o)
Jeg vil lige smutte i haven og se om jeg ikke kan få en lidt anden duft i pelsen, men skal nok lade være med at finde noget ulækkert denne gang, men kigger ind forbi lidt senere ;o)
maj 2008
Følger: 28 Følgere: 26 Hunde: 6 Emner: 374 Svar: 2.882
Pote dask fra Eccola
mar 2008
Følger: 70 Følgere: 1046 Hunde: 2 Svar: 1.885
apr 2011
Følger: 32 Følgere: 53 Hunde: 8 Emner: 200 Svar: 12.224
Potedask fra Fie, Frida og Alba.
jan 2010
Følger: 12 Følgere: 12 Hunde: 1 Emner: 96 Svar: 1.703
Du er fra 2010 og kommer først i bad nu. Jeg er fra 2009 og jeg tror jeg har været i bad mindst 20 gange. Min mor er tosset med at bade mig.... både med og uden shampoo. Men det gør ingen forskel: vandet er lige vådt af den grund.
Jeg bytter gerne for herhjemme skal man næsten have badevinger på for ikke at drukne.
Hilsen Julius
jan 2010
*Bergamasco lover*
Ikke for at være flabet, men blot fordi jeg er uvidende:
Hvis ikke Eccola kan komme i bad pga sin pels, hvad hulen gør du så for at holde hunden ren og ikke ildelugtende?
Julius er korthåret (og jeg indrømmer at jeg er hysterisk: kan simpelthen ikke fordrage at der lugter af hund eller dårligt generelt), men han trænger da til et bad i ny og næ.... specielt her i varmen.
mar 2005
Følger: 29 Følgere: 29 Hunde: 5 Emner: 111 Svar: 855
Men kan høre at jeg måske har det meget godt, så kan godt være jeg bare skal blive her alligevel.....
okt 2007
Følger: 38 Følgere: 69 Hunde: 2 Emner: 243 Svar: 15.314
Jeg vil nemlig gerne i bad oftere. Er kun blevet rigtig badet een gang i hele mit liv og det var fordi jeg selv havde valgt at tage bad i madolie :o)
Og jeg er 4 år nu. Eet sølle bad på 4 år? Klynk.
Hvad gør man ikke for at komme i bad når man er vandhund suk.
Men i dag kaldte min moar mig for klammofile stinkus fordi jeg havde guffet lækker hundemad i mig ... JEG synes det duftede og smagte DEJLIGT, moar sagde at det stank og dermed at jeg ikke skulle ånde på hende fordi jeg nu var en klammofil stinkus .. Hvor meget skal man finde sig i?!?
maj 2008
Skræk historien fra sverige er en bergamasco hvis eger ikke har passet den som der skal så de har badet den ca. hver 2 3 uge og da pelsen skulle til og skilles var det så kompakt at de måtte baber den skaldet da de ikke kunne skille den så huden kunne få luft..
maj 2008
jan 2010
Tusinde tak for forklaring. Og jo, det giver god mening.
Jeg må lige ind og kigge lidt mere på bergamosco'er. Det lyder som en hund med en skøn pels. Jeg elsker dreadloks :o)
maj 2008
Det var så lidt
Ja gør det, hvis du er i tvivl så spørg du bare
Det er også en skøn pels, jeg glæder mig til de bliver lange.. så man rigtig kan se det
Mor byttes til en sød en.......