{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.010 visninger | Oprettet:

Tinna
Tinna
Følgere: 124 Hunde: 5 Emner: 736 Svar: 16.759

Sære sovesteder {{forumTopicSubject}}

Ja, altså Silas har den dummeste vane. Når jeg sidder her ved computeren hopper han op bag mig på kontorstolen og op i nakken på mig. Der ligger han så til jeg ryger længere og længere ud på stolen så han til sidst falder ned bag min ryg.
Der ligger han så varmt og trygt og snorker til jeg flytter mig smiley

Ikke nok med at det er varmt af H til, så stikker han også (hårene på hans ryg) - så det der er behageligt for ham er sindsygt træls for mig. Men hvad man dog ikke gør for sin hund smiley
http://gingers.dk/galleri/albums/userpics/10001/dummesilas.jpg
(undskyld kvaliteten men det er ikke nemt at tage billede af - kan jo ikke flytte mig :P)

Har jeres hunde også sære steder at falde i søvn? ;D

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sære sovesteder
  • #1   24. jun 2011 Hvis Tess kunne det, havde hun gjort det med det samme smiley

Hun vil gerne sove så tæt på os som muligt, og når man er en klodset hund på 36 kg er det ikke altid nemt smiley

• #2   24. jun 2011 Haha - heldigt for dig er Pelé noget mindre og ikke så tung som Silas, for han vil også gerne ligge på mine skuldre - men det kan jeg ikke holde til smiley

• #3   24. jun 2011 Da jeg lå i min ferie morgen hygge og så tv i morges hvor jeg lå på siden, kom molly og lagde sig oven på mig på min skulder/side og sov der i lang tid :-b

Men ellers er det jo hvis man sidder i sofaen med benene oppe, skal hun komme og ligge sig med hovedet ved knæhaserne eller hvad det nu hedder smiley

• #4   24. jun 2011 Ej en medløber, dit link virker ikke smiley

• #5   24. jun 2011 Øv. Mine hunde hader at putte smiley
    Kun lige i 2 minutter måske. Der savner jeg Chicco min afdøde gravhund. Han ville grave sig helt ind i mig hvis han kunne. Han SKULLE ligge bag ved mig eller på min hals eller mave eller hvor han nu kan putte sig ind på én. Det savner jeg. smiley

• #6   24. jun 2011 Nåehhh - hvor lyder det sødt smiley Godt det ikke er mig der har 40 kg hund på mig - synes det er rigeligt med 7 kg smiley

• #7   24. jun 2011 Mandy: Skal du ikke være ked af. Det gider Lilly heller ikke (mon det er en geserting?)
    Skal du have en puttegøj er sådan en CC hårløs ikke et dårligt valg. Man kalder dem Velcro-hunde i Norge - fordi de klistre til en som velcro smiley

• #8   24. jun 2011 Hi hi Faith elsker at ligge samme sted som Silas, det er bare fedest synes hun, men altså lidt svært når vi begge 2 skal være der : )

Joys ynglingsted er oven på alle mine sko, det kan ikke være særlig behageligt, men sko er bare så dejlige, ville ellers mene de lugter af sure tær, men nu har vi heller ikke helt samme smag inden for dufte : )

• #9   24. jun 2011 Tinna: Jeg vil tro det er en geserting som du skriver, de er jo så selvstændige og vil gerne selv klare alt. Så mon ikke de har nok i sig selv, øv siger jeg bare. smiley
    Jeg ELSKER CC hårløse. De er så charmerende og klamre sig til en. Kunne være det skulle være mit næste barn, når man nu selv kan vælge hehe. smiley

• #10   24. jun 2011 Min Flora vil altid ligge lige foran tastaturet når jeg bruger computeren (sovende).....lidt svært at skrive ...;0) - men hun får lov - hun er vel lidt min baby - og hun er jo selskabshund ;0)....

• #11   24. jun 2011 Camilla: Hehe der er Lilly så en sucker for sokker - og helst de sureste hun kan finde smiley Så hun deler fodfettish med Joy ;D

Mandy: Ja da, sådan en lille hårløs er det bedste hvis man vil have en puttegøj smiley

Dorte: Haha, der hopper Lilly så også op - men hun ligger sig ikke. Hun står bare og logre mig i ansigtet, så jeg hverken kan se tastatur eller skærm. Det plejer at betyde at hun meget gerne vil ud eller have en godbid smiley

• #12   24. jun 2011 hihi.... Synes nu billedet af Silas er ok;) og det ser da hyggeligt ud SS

• #13   24. jun 2011 Hehe tak smiley så tager vi ikke lige højde for min orange natkjole eller mit ulede hår *GG*

• #14   24. jun 2011 Lol - man skulle tro ham og Silas var i familie. Han sover også på alle mulige og umulige måder.
    Det "bedste" billede jeg har af ham er dette: (link fjernet) - super charmerende... eller noget smiley

• #15   24. jun 2011 Tinna hi hi griner : )

Kommentér på:
Sære sovesteder

Annonce