2. aug 2007 Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Hurra for min hndeglade søn :-) {{forumTopicSubject}}
Ja nu går jeg i 4. uge med et brækket ben (ankel) og har virkelig dårlig samvittighed overfor Keesha. Hun bliver virkelig tilsidesat og nærmest forsømt i hverdagene
Jeg skubber hende ofte væk, af frygt for at hun skal ramme mit ben, hun kan ikke rigtig ligge i sodaen sammen med mig og lufteturene har ofte kun været i haven og så en daglig gåtur, når min kæreste kommer og lufter hende, eller min søn gør det i weekenderne.
Men nu har min søn heldigvis fået sommerferie og er hos mig i mange dage, så han går nogle lange ture med hende. Hvor er jeg bare glad for at han er så glad for hunden og ansvarlig (14 år), så han kan lade hende løbe frit, bade i søen o.s.v. og sørger altid for at kalde hende ind, hvis der kommer andre mennesker og hunde.
Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg vil med dette indlæg andet end at udtrykke min dårlige samvittighed og evt. høre hvad I andre mener: Er det synd for hunden i en periode (min. 4 uger mere, før jeg må begynde at støtte på foden) at blive aktiveret så meget mindre, end hun plejer?
Min søn bliver her jo ikke hele ferien, og han skal selvfølgelig også have tid til andet.
Derudover vil jeg ønske jer alle en god dag og håber I nyder det dejlige vejr
jan 2006
Følger: 19 Følgere: 57 Hunde: 2 Emner: 1.742 Svar: 21.705
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.120
Men hvordan kan det være , at du ikke må støtte på benet i 8 uger ??......Det lyder som rigtig lang tid.... har du ikke gips på ?
En af mine naboer brækkede også sin ankel her i vinter..... hun måtte da gerne støtte på benet ....:O)
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
Nittib: Der gik faktisk en hel uge før jeg blev opereret, og det er åbenbart ret kompliserede brud: 2 i den ene side og 1 i den anden side. Har fået indopereret en skinne og en masse skruer, så det er nok derfor, der skal gå så lang tid....
Jeg har ikke gibs på, men skal gå med sådan en stor stiv støvle/sok.
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.120
maj 2004
Følger: 13 Følgere: 28 Hunde: 6 Emner: 126 Svar: 5.007
Dejligt din søn er så glad for hunden =)
jul 2007
Følger: 20 Følgere: 25 Hunde: 3 Emner: 283 Svar: 5.162
Han HAR overlevet denne periode :o) Han fik ca 1 gåtur dagligt. Jeg tror bare han var glad for jeg var hjemme :o) Han indfandt sig ret hurtigt med det....
Rigtig god bedring Miemiv :o)
aug 2007
Følger: 28 Følgere: 53 Hunde: 2 Emner: 314 Svar: 16.164
he he - Jeg har nærmest ikke opdaget at Kesha har været her i aften, så hun har vist tilvænnet sig - og en 2 timers tur med søbad og rullen i kragekadavre har vist stimuleret godt for et stykke tid :-))
Hurra for min hndeglade søn :-)