{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
761 visninger | Oprettet:

Hurra for min hndeglade søn :-) {{forumTopicSubject}}

Ja nu går jeg i 4. uge med et brækket ben (ankel) og har virkelig dårlig samvittighed overfor Keesha. Hun bliver virkelig tilsidesat og nærmest forsømt i hverdagene smiley Jeg skubber hende ofte væk, af frygt for at hun skal ramme mit ben, hun kan ikke rigtig ligge i sodaen sammen med mig og lufteturene har ofte kun været i haven og så en daglig gåtur, når min kæreste kommer og lufter hende, eller min søn gør det i weekenderne.

Men nu har min søn heldigvis fået sommerferie og er hos mig i mange dage, så han går nogle lange ture med hende. Hvor er jeg bare glad for at han er så glad for hunden og ansvarlig (14 år), så han kan lade hende løbe frit, bade i søen o.s.v. og sørger altid for at kalde hende ind, hvis der kommer andre mennesker og hunde.

Jeg ved ikke rigtigt hvad jeg vil med dette indlæg andet end at udtrykke min dårlige samvittighed og evt. høre hvad I andre mener: Er det synd for hunden i en periode (min. 4 uger mere, før jeg må begynde at støtte på foden) at blive aktiveret så meget mindre, end hun plejer?

Min søn bliver her jo ikke hele ferien, og han skal selvfølgelig også have tid til andet.

Derudover vil jeg ønske jer alle en god dag og håber I nyder det dejlige vejr smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hurra for min hndeglade søn :-)
  • #1   28. jun 2011 Min erfaring er at hunden hurtig tilpasser sig sådanne forandringer og så længe det er for en kort periode, så ville jeg ikke bekymre mig om det, men kan sagtens følge du får dårlig samvittighed

• #2   28. jun 2011 Jeg tror også hunden har det ok med det..... de vænner sig hurtigt til forandringen.... :O)
    Men hvordan kan det være , at du ikke må støtte på benet i 8 uger ??......Det lyder som rigtig lang tid.... har du ikke gips på ?
    En af mine naboer brækkede også sin ankel her i vinter..... hun måtte da gerne støtte på benet ....:O)

• #3   28. jun 2011 Jeg vælger også at tro på, at hun affinder sig med det. Indtil videre virker hun ok og bliver kun lidt rastløs og utålmodig en gang imellem. Lige nu ligger hun heldigvis totalt afslappet på gulvet efter en lang tur på næsten 2 timer smiley

Nittib: Der gik faktisk en hel uge før jeg blev opereret, og det er åbenbart ret kompliserede brud: 2 i den ene side og 1 i den anden side. Har fået indopereret en skinne og en masse skruer, så det er nok derfor, der skal gå så lang tid....
    Jeg har ikke gibs på, men skal gå med sådan en stor stiv støvle/sok.

• #4   28. jun 2011 Øv.... hvor er det nedtur..... og så i denne herlige sommer , vi endelig har fået...... men man kan jo sige...... er det meget varmt, skal hunden vel heller ikke spurte så meget rundt.... Det gider mine i alt fald ikke .. :O)

• #5   28. jun 2011 Ja det er synd, men den overlever og tilpasser sig sikkert hurtigt. 4 uger er ikke så længe igen, og lidt for den jo ;o) Jeg tror sådan set du lider mere end hunden - Både med benet og den dårlige samvittighed.

Dejligt din søn er så glad for hunden =)

• #7   28. jun 2011 Min hund var "udsat" for det samme sidste sommer, hvor jeg var blevet opereret i knæet og skulle have skinne (DonJoy) på i 6 uger uden støtte. Inden jeg blev oprereret havde jeg stort set gået med krykker i 4 uger (fra skaden skete) og efter jeg havde fået skinnen af gik der yderligere 2 uger inden jeg turde gå med en trækkende hund. Dvs ca 12 uger alt i alt.
    Han HAR overlevet denne periode :o) Han fik ca 1 gåtur dagligt. Jeg tror bare han var glad for jeg var hjemme :o) Han indfandt sig ret hurtigt med det....

Rigtig god bedring Miemiv :o)

• #8   29. jun 2011 Mig med den plettede.... : Det er også sådan en DonJoy jeg går med. Jeg kan dog allerede nu se og mærke på mit ben at det er skrumpet til "underernæret" i forhold til det andet, så frygter lidt for genoptræning *GG* Håber virkelig at jeg kan begyndee at gå kort efter at jeg skal til kontrol i slutn. af juli.

he he - Jeg har nærmest ikke opdaget at Kesha har været her i aften, så hun har vist tilvænnet sig - og en 2 timers tur med søbad og rullen i kragekadavre har vist stimuleret godt for et stykke tid :-))

Kommentér på:
Hurra for min hndeglade søn :-)

Annonce