4. maj 2007 Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Hurra for min hund!! {{forumTopicSubject}}
Hvor KAN Kaido være glad for at hun har en søster som Lotus....... HOLD da op en strid kælling, Kaido kan være.
Jeg var ved at fylde deres bassin med rent vand idag og sad på græsset og studerede dem. Lotus tusser stille og roligt rundt i haven. Kaido står på lur bag ribsbusken. PLUDSELIG springer hun lige ud i hovedet på Lotus. Meeeeen der skal mere til at forskrække Lotus, så hun lunter bare videre. Kaido efter. Fat i nakken på Lotus.... "Kom nu og leg, Lotus".... Lotus gi`r sig og jagter Kaido en gang rundt i haven. "Weeeeeeiiiiiiiiii, hvor har vi det sjovt, ikke også Lotus??"...... "Nææææææ, du irriterer mig"...... "Hvem, mig??...Jeg irriterer ALDRIG nogen!!!"......"Lotuuuuuuus, kom nuu"..... "Jeg GIDER ikke, har jeg sagt!!"...... "Lotus??.....Jeg kan ikke høre hvad du siger...Fniiiiis". Og så sad hun i nakken på Lotus igen. Men NU var det for meget for selv Lotus.... Hun "fangede" Kaido og brummede af hende. "Hjæælp moar.....Lotus skælder ud"......"Nå, men hun er vist go`igen, så jeg prøver EN gang til at bide hende i nakken"...... Bruuuuuum....."Piiiiiiiiv"...... "How...... Hvad snuser du til, Lotus??"...... "Ik`noget, jeg afleder bare din opmærksomhed, så du lader mig være i fred!!".... "Nøøøj, Lotus, det virker. Nu leger vi ikke mere??"..."Nej, heldigvis".
Hurra for Lotus. Kaido kan være en stor pestilens ind imellem og Lotus har et hjerte af guld og en engels tålmodighed. Men selv for Lotus kan det blive for meget. Så "fanger" hun Kaido oppe i et bed og brummer. Kaido giver sig MED det samme og står helt stille. Så snart Kaido står stille, stopper Lotus og går væk......
Igår skulle de have okseknogler alle 3...... Jeg gider ikke give dem et hver, for de bytter rundt hele tiden, så jeg smed de 3 store knogler ud på græsset og gik ind igen (jeg kan se og høre hvad der sker i haven fra mit arbejdsværelse). Så lød der et lavt "brum" derude fra men da jeg kiggede ud, lå alle 3 hunde med hver sit ben. Ingen tvivl om at Kaido forsøgte at tage et ben fra en af de andre. Men ingen protester fra hendes side og de andre skal bare lige sige "STOP" til hende, så bliver det ikke til mere.
Bare lige en dejlig historie herfra:-)
nov 2006
Følgere: 49 Hunde: 8 Emner: 131 Svar: 7.549
jul 2007
Følger: 1 Følgere: 22 Hunde: 3 Emner: 97 Svar: 11.002
Er Kaido ikke snart gammel nok til at få en Lillesøster / bror.........Det ser jo ikke ud til , der bliver nogen problemer i det.
Det minder mig sådan om ....Monkey World ....når du beskriver det..... med SALLY , der er " ansat " som barnepige..... he he
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
Blackie vil bare gerne have fred og ro og brokker sig, hvis de skubber lidt til ham eller lægger sig for tæt op ad ham........*GGGGGG*
maj 2007
Følger: 42 Følgere: 145 Hunde: 5 Emner: 1.145 Svar: 38.395
In your dreams!!!!!!!!!!! Vi har RIGELIGT i Kaido og jeg VED at vi alle vil betakke os for en mere af den slags.......*GGGGG*
Lotus ER Sally i hundeformat.....SKØN serie iøvrigt:-)
maj 2006
Følger: 105 Følgere: 99 Hunde: 6 Emner: 704 Svar: 8.206
Cassie er i gang med at skifte tænder, så Bianca er pæn rød rundt om i sin ellers fine hvide pels. Hvem mon har været på spil? Det kan den bette ikke lyve sig fra.
Det er altså det der gør at man elsker sine hunde, og absolut ikke kan leve uden dem.
Hurra for min hund!!