1.441 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Golden retriever med skæl Golden retriever med skæl

Vi har en Golden retrienver, som har meget skæl i sin pels på maven, er der nogel der ved om det kan have noget af gøre med at huner ude at bade i saltvand næsten hver dag?? og er der nogle der ved hvordan man får det til at gå væk???

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golden retriever med skæl
  • #1   9. jun 2006 Det kan jo godt være saltvandet, der gør at hendes hud bliver irriteret, og hun får skæl... Skyller I hende efter hun har været i saltvand?

• #2   9. jun 2006 Du ka købe speciel skælshampoo til hunde, min havde skæl da han var lille og der brugte jeg det og det gør at det ikke kommer igen. . .

• #3   9. jun 2006 Det lyder som udtørret ud som følge af den daglige kontakt med saltvand og hvis hunden ikke har problemer med overvægt og især hvis pelsen generelt ser lidt mat ud, vil jeg give hunde lidt olie i maden. Lakse- eller tobis olie er fint til formålet.

• #4   9. jun 2006 Vi skuller hende ikke efter at hun har været ude og bade...
    hvad hedder det shampoo og hvor købes det henne??

Hun har ikke problemer med hendes vægt...

• #5   9. jun 2006 Du kan finde både skæl shampoo og olie på http://www.dogcity.dk/. Ellers vil de helt sikkert hjælpe dig i din lokale dyrehandel, pet world, Maxi zoo eller lign.

Kommentér på:
Golden retriever med skæl

Annonce