{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
770 visninger | Oprettet:

Hvilket foder til den lille ny? {{forumTopicSubject}}

Vi skal hente vores nye skønne hvalp om 11 dage og han er fra opdrætteren blevet fodret med uniq hundefoder. Men jeg kunne godt tænke mig at skifte da uniq hovedsagligt består af brødhvede hvilket jeg ikke er fan af (ikke så længe han er hvalp i hvert fald)
men vil gerne ligge i ca det prisleje (ca 400 for 12 kg).

Hvad skal man vælge?

Har kigget lidt på kingsmoor, syns det lyder rigtig godt og fair pris, men er der andet som er bedre til prisen?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hængt 3 lamper op 1.200 kr.
  • Ophængning af lampe 400 kr.
  • Hænge tre lamper op 800 kr.
  • Samle Ikea Pax to skabe 1.000 kr.
  • Hænge 2 billeder op 450 kr.
  • Udskift kontakter 800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvilket foder til den lille ny?
  • #1   3. jul 2011 jeg er stor fan af Royal Canin's produkter... mine hunde fungerer fint på det, og hvis du køber 15 kg af gangen, er det heller ikke vildt dyrt, med mindre du bruger specialfoderet (bruger jeg til min franske), for så synes jeg faktisk det er lidt dyrt, men når det har en positiv effekt på hunden, synes jeg, det er det værd...

• #2   3. jul 2011 Bruger selv Kingsmoors Pure til mine maltesere, og selvom de nu har fået det siden nytår, er de stadig glade for det, og jeg er glad for at det er et kornfrit foder, og så gør det da heller ikke noget, at det er dansk:-)
    Kender ikke Kingsmoors hvalpefoder (det er ikke kornfrit), men havde selv tænkt mig at bruge det, når jeg skal have hvalpe næste gang.
    Husk dog lige, at få lidt af hvalpens normale foder med fra opdrætter, så du kan blande det nye foder i lidt efter lidt - brug gerne en uge til at vænne hvalpen til det nye foder.
    Hvis du kigger efter kornfrit foder, så er der blandt andet Tholo, Orijen, nogle Acana og nogle Wolfsblut. Der er sikkert mange flere, men det var lige dem, jeg kunne komme på.

• #3   3. jul 2011 Super, tak for feed-back:o)

Lise-Lotte: Det behøver nu ikke være 100% kornfrit, dog vil jeg gerne at korn ikke er hovedbestanddelen i foderet.

Vi får et kilo hvalpefoder med fra opdrætteren, så der er rigeligt til at 'trappe ud af'...:o)

Nogle som har erfaringer med tholo? orijen har jeg kigget på, men mener at huske at prisen er lidt højere?

• #4   3. jul 2011 vi bruger orijen og det er klart det bedste forder jeg har prøvet - vi har brugt det i 2 år nu og har kun haft meget positive erfaringer med det...

vi bruger foder uden korn og ligegyldige fyldprodukter.... det synes jeg klart fungerer bedst..

ellers synes jeg acana, fish4dogs og ziwi peak fungre ok men som sagt vi har væet langt mest tilfredste med orijen

Kommentér på:
Hvilket foder til den lille ny?

Annonce