3.520 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Til jer der overvejer at købe jack russell terrier Til jer der overvejer at købe jack russell terrier

Så se jer gdt for. Der er så mange arvlige sygdomme på racen, men de bliver ikke tjekket for dem. Der er meget mærkeligt, at i andre lande ved man de sygdomme er der, men ikke i DK. Jeg kan i flæng fortælle, der er PLL, PL, HD og meget løse hofteled. Der udover kan der forekomme for små/ingen tårekanaler. Af egen erfaring, kan jeg fortælle, at det koster rigtig mange penge, at eje en syg jack russell. Og det bliver ikke bedre selvom det er en blanding af JRT og andre hunde

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Cykel lås 400 kr.
  • plæneklipperservice Klippo Comet SE 1.000 kr.
  • Havemand til at flytte jord 1.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Til jer der overvejer at købe jack russell terrier
  • #1   6. jul 2011 Det er lige netop det jeg har set. Og flere der tilbyder deres hanhunde til parring. Og ingen af dem er testet for noget som helst

• #2   6. jul 2011 Jeg måtte aflive min gamle JRT i en alder af kun 5 år smiley
    Inden da nåede det at koste mig dyrt.
    Og hvor var det hårdt, vi prøvede alt, tilsidst måtte vi give op, det var ikke fair at han skulle leve med smerter!
    Han havde en discuprolaps i rygge, og hd..

• #3   6. jul 2011 Mille
    hvor jeg føler med jer. Min har HD og meget løse hofteled og er på smertestillende hver dag, og nu skal han have fjernet begge lårbenshoveder, for at gøre ham smerte og medicinfri

• #5   6. jul 2011 Det er ikke specialklubben der har noget med det at gøre, det er opdrætterne. Og jo, jeg har henvendt mig til både DKK og DTK, men de kan ikke gøre noget. Og opdrætterne, ja de er ikke interesseret i at gøre noget, der kunne jo dukke ubehageligheder op. Og det er jævnligt jeg hører om dårlige hofter på JRT, den seneste er en svensk import

• #6   6. jul 2011 Jeg har godt hørt det med JRT og at specialklubben er en skodklub...fatter ikke DKK ikek kan slå i bordet og få indført nogle rimelige avlsrestriktioner ift sundheden.

• #7   6. jul 2011 Puha hvor jeg føler med dig smiley
    Jeg var helt sikker på at jeg ikke skulle vælge samme race igen!
    Turde ikke..
    Jeg har nu en DSG, super race, fik ham fra sverige da der er krav om hd foto.
    Man bliver så paranoid når man har haft en syg syg hund!
    Håber for dig og din lille vuf at den bliver rigtig rask.
    Det er det værste når ens bedste ven ikke er frisk.

Jeg håber der snart sker noget, så der kan rettes op før det er for sent.
    Det er sådan en dejlig race!

• #9   6. jul 2011 God bedring med din hund.Trist historie.Har selv en jack russell , og det er uden tvivl den bedste hund jeg har ejet.Svineri når der avles useriøst...

• #10   6. jul 2011 Min kæreste har en jack russel-fox terrier-blanding, og han har tandproblemer og ryster når han sidder ned..
    Det er trist, men sådan er det jo.
    Pga. tandproblemerne skal han spise sådan nogle stænger HVER aften, og de er dyre..

• #11   6. jul 2011 - har oprettet ham herinde. Milton smiley

Kommentér på:
Til jer der overvejer at købe jack russell terrier

Annonce