{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.960 visninger | Oprettet:

hvad er der med de postbud?? {{forumTopicSubject}}

Min postbud kom lige herud, sjovt nok med post:-) Balder skynder sig hen og siger hej til hende, hvor efter han så går ud og leger igen. Så siger hun: Han elsker mig da næsten, selv i det her tøj. Så kom jeg til at tænke på, hvorfor hader hunde postbudet?? gør de over hovedet det? eller er det et eller andet vi mennesker bare har sat igang?? Balder elsker jo så alle, postbud, ven, ja selv jehovas vidner;-) Så har ikek selv erfaring med at postbud skulle være nogle skidt nogle:-)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vi mangler og sætte lys i huset 700 kr.
  • Hjælp til ophængning af 5-7 billeder 500 kr.
  • Opvaskemaskine fejl 900 kr.
  • Boret huller i køkkenlåge og isat hængsler 1.250 kr.
  • Dissemble and assemble cage 525 kr.
  • problem med vandtilførsel til opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hvad er der med de postbud??
  • #1   7. jul 2011 Mine har ikke noget imod dem, de gider ikke endgang gø når de kommer.

• #2   7. jul 2011 jamen er det virkelig noget i det?? eller har vi mennesker bare sagt at sådan var det bare

• #3   7. jul 2011 Postbuddet trænger ind på hundens territorie og rumsterer rundt, men den store og stærke hund får ham jaget ud hver eneste dag....

Eller det vil sige postbudet går igen når han har lagt posten i postkassen.....

Hunden bliver forstærket i sin adfærd fordi det virker ( tror hunden )

• #4   7. jul 2011 hvis man tænker over det, så er det den samme fremmede, som kommer hver dag og bare går igen, uden hunden lærer personen at kende. Min mors KAT bed posten en gang... så der er noget om, at de er dumme... smiley

• #5   7. jul 2011 De kommer jo med rudekuverterne...

• #6   7. jul 2011 Vores hunde elsker postbudet, for hvis de er ude i forhaven når posten kommer, så får de altid en hundekiks. Punktum stak engang af, og løb halvvejs ned af vejen, fordi hun kunne se hans cykel stå udenfor en anden have smiley

• #7   7. jul 2011 Mine elsker posten, vores postkasse hænger ud til vejen på stakittet, og hver gang posten kommer står de op af stakittet og for opmærksomhed som aldrig før smiley Men det samme gør de nu os når der kommer almindelige mennesker forbi smiley

• #8   7. jul 2011 Min gamle tervueren tændte helt af når hun så en postbil..
    selv hvis vi gik en tur og postbilen kørte forbi blev hun gal...
    Og hvis bilen standsede og postbudet steg ud... Uuuuha en tosset hund jeg stod med så...

men der var også engang et postbud der slog hende i hovedet med en stak reklamer, hvorefter han sprang ind i sin bil....
    Nok ikke lige den mest heldige episode..

• #9   7. jul 2011 Da vi fik en ny "postmand" kom han og spurgte om det var ok han lige hilste på hundene. Og de har intet sagt når han kom.

• #11   7. jul 2011 Ginne: Se det er ikke en dum teori. En lille historie til det: Min far kørte gammel postbil (gul renault 4) da jeg var lille. Når han kørte forbi "naboen" (på landet er man jo også nabo selvom man bor 4 km væk), som var sådan nogle socialt udsatte/tabere med en masse snottede og beskidte unger i hullet tøj, stod ungerne og kastede ting efter ham og råbte "dumme post". Hvorfor? Jo for det var den dumme post, som kom med regningerne som mor og far skændes over/blev sure over.

• #12   7. jul 2011 Posten er jo ikke som andre gæster - de går ikke hen og banker på - de roder ved døren eller postkassen og går igen uden kontakt til familien - det får rigtig mange hunde til at være vagtsomme; der er noget galt med gæsten der, den opfører sig ikke som den skal..

Kaoz ignorerer posten, bliver liggende og kigger uden at logre selvom posten siger hej til ham og kaster en kiks til ham.. Han kigger bare og venter.. Når posten er gået igen samler koen kikseren op og drøner ind og afleverer til moar - "se hvad damen gav mig, må jeg få den byttet til noget bedre tak" (han spiser ikke hvedekiks til lille kræsenmås ; ) )

Kayser accepterede aldrig posten og der var låge mellem gården og postkasserne, ellers blev posten bidt..

• #13   7. jul 2011 Julie : Nej !!!
    Hvor er det bare en sørgelig / tragisk påvirkning de børn har fået...
    det er da lige til at tude over

• #14   7. jul 2011 Tina: Jep. De var generelt bare til at tude over...

• #15   7. jul 2011 Vores elsker posten. Bella kan blive lidt muggen, men de skynder sig at give dem kiks, og så er der intet smiley

• #16   7. jul 2011 Begge mine hunde er totalt ligeglade med posten. De kan sidde og glo ud på hende og bare være totalt ligeglade! Godt nok er min postkasse også ved min garage, så hundene kan ikke se når hun aflevere noget, kun når hun kører forbi, medmindre det altså er haven de er i. Ingen problemer med postbud herfra! smiley

• #17   7. jul 2011 Min kan ikke lide ham, hun spiller helt op, men jeg tror også det er fordi hun kan mærke postbudet er nervøst da han skynder sig at kaste en godbid og køre igen mens hun søger.

• #18   7. jul 2011 og skraldemænd

• #19   7. jul 2011 Mine hunde hader alle postbude... men de postbude vi har er også så sure og fåmælte.. forcerer matriklen med sure miner, rumsterer og skramler med postkassen, ligger kun nedad, vender sig og går.
    Dem der komemr med pakker er ligeså sure, de bimler med ringklokken, ser møg sure ud, får en underskrift og går sin vej.

Jeg har fame også lyst til at råbe dem ind i hovedet og sige...så se da for h...... lidt glad ud!!!! ,,, så fint for mig at hundene giver dem et gø med på vejen.

• #20   7. jul 2011 ...kigger...ikke ligger LOOOL

• #21   7. jul 2011 vi elsker posten hjemme hos os.. skide sød post med gode guffere xD

men jehovaer kommer ikke hos os mere xD
    De spurgte om de måtte røre hundene hvorefter min kæreste bare sagde "tjaa hvis du tør, det på eget ansvar" .. Så nu er vores hus blevet stemplet som det med de hidsige hunde hvor alt er på eget ansvar xD hahaha

• #22   7. jul 2011 Aldrig haft hunde der har set sig vrede på postbudet smiley

Men noget familie havde en samojedespids, der elskede posten, men hadede skraldemanden som pesten. *GG*

Teorien var, at posten kun kom og afleverede noget, hvorimod skraldemanden var så "fræk" at fjerne noget fra dens territorie. *GG*

• #23   7. jul 2011 Mine hunde elsker også posten...... og iøvrigt også alle andre....... De værste banditter kunne tømme hele mit hus......og hundene ville bare " hjælpe til "..... ha ha ha ...................meeeen
    Nanna er " racist "...... hun kan dælme ikke lide 2 negre , der sommetider " går gennem VORES vej "..... når vi går tur og møder dem er hun VUPTI omme bag mig, med halen nede...... mens Lasse bare vifter glad med halen...... *GG*

• #24   7. jul 2011 Sakki elsker alle Postbude...desværre ;D

Han spotter dem på kilometers afstand, og har ikke hjulpet synderligt at de rare røde væsener ikke har ret til at fodre dyret *GG*

• #25   7. jul 2011 Mine hunde kan kende forskel på posten, for de kan jo høre motorcyklen og så dumpet på gulvet i entreen - det gider de ikke engang reagere på mere d: Men hvis der er nogen der går/kører ind i indkørslen, bliver de gale smiley

• #26   7. jul 2011 min hund gør af fly, og det virker jo, fordi de forsvinder igen... dumme hund :-)))

• #27   7. jul 2011 Chiantie og Mikey ELSKER postbudet, nok mest fordi en af dem er vores bekendt og hun blir altid lige 5-10min og snakker/hygger med dem.. Så hver gang de kan høre posten, løber de ud til døren i forventning om at det er hende og nøj hvor blir de skuffede og kede af det, når de opdager posten bare går igen uden at komme om til haven smiley

• #28   7. jul 2011 Min er vist også OK med posten. Han fik tit godbidder af dem som hvalp, og de kommer ikke hen til døren nu da der er postkasser i opgangene.

Så for min hunds vedkommende er det bare endnu et menneske der skal tigges mad fra.

• #29   7. jul 2011 Jeg er slet ikke i tvivl om, at min tæve går helt i selvsving over posten, fordi han kommer ind, roder ved døren og bare går igen. magen til frækhed skal man da også lede længe efter smiley avisdrengen kunne heller ikke lide.

Nu har jeg fået en postkasse ude ved vejen og nu siger hun intet til hverken avisdreng eller postbud smiley

• #30   7. jul 2011 min mor er post og har fået et par bid hun overskrider jo hundens grund
    en gang hun blev bidt var det pga en enkelt lille ting der ikke var som det plejede. hunden plejede at ligge på laddet af en lille lastbil men denne gang stod den på jorden og fløj lige i armen af min mor ellers plejede den ikke engang se på hende når hun kom

• #31   7. jul 2011 Vores har ikke haft så meget imod posten. Det var pakkeposten der var værst, de kom jo helt hen til døren og ringede på smiley
    - Værst var det dog en dag, hvor pakkeposten bare lige valgte at smide pakken ind i bryggers, da døren stod åben. Tror hun var glad for, at hun nåede lågen før hunden var rendt inde fra stuen af smiley

Skraldemanden derimod, HAN er dælme slem. Ham har begge hunde gøet tosset af når han er kommet og har hugget vore skrald :b

• #32   7. jul 2011 J S hvad ligner det da også at tage jeres skrald =)

• #33   7. jul 2011 Nej hvor jeg dog morer mig med at læse alle de her post- skraldemand historier! De er SÅ søde, også kan jeg jo samtidig have min lille Silje på skødet og en småkage. Bliver det hyggeligere? smiley

• #34   7. jul 2011 Kia har aldrig mødt postbud eller skraldemand da begge dele er placeret uden for hendes territorium. Af samme grund kunne hun ikke være mere ligeglad når de rumsterer rundt :o)

• #35   7. jul 2011 Min pige render efter alle postbude - hun glemmer nemmerlig ikk' hvem hun får gode godbidder af : )

• #36   7. jul 2011 det er da faktisk også en skide god ide at postbudet har kiks med:-) har de ikke heroppe i thy, tror jeg da ikke??

• #37   7. jul 2011 Maja S

Nej postbudene ved mig har heller ikke kiks eller godbidder med der hvor jeg bor. Desværre. smiley

Kommentér på:
hvad er der med de postbud??

Annonce