{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.533 visninger | Oprettet:

Hund ligger på ryggen når hun er glad? {{forumTopicSubject}}

Ja, jeg ved godt at hunde ligger sig på ryggen for at dæmpe ejeren, hvis den fx. får skæld ud - men hvad betyder det hvis den gør det når den er glad?

Hver gang jeg henter Tess bliver hun meget glad. Hun hopper og danser foran mig, piver meget og gør lidt. Udover det ligger hun sig også på ryggen, og hvis jeg ikke sætter mig ned til hende piver eller gør hun og laver endnu en "hoppe dans"

Hvad kan det betyde?

Er det noget lignende "Se mig, se mig, ae mig ae mig" ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fix en lampe 620 kr.
  • Opsætning af stikkontakt til vaskemaskine 500 kr.
  • Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hund ligger på ryggen når hun er glad?
  • #1   7. jul 2011 Det er jo en form for underdanighedstegn. Samtidig tror jeg at hundene viser hvor de gerne vil kløes, tror det er en blanding.

• #2   7. jul 2011 Ja jeg tror også det er en blanding af det.

Så snart jeg sætter mig ned til hende, klør jeg hende lidt på maven og så sætter hun sig op og prøver at oversavle mig.

• #3   7. jul 2011 Det kommer jo an på situationen, når den smider sig på ryggen over for andre hunde og når den får skæl ud så er det et tegn på underkastelse, ( jeg overgiver mig )
    Ligger den i sofaen med maven i vejret og hygger, er det fordi den er tryg og ved den ikke behøver at vogte.

Det lyder som om din hund er lidt signal forvirret, og bare gør hvad som helst for at få opmærksomhed fra sin ejer.

• #4   7. jul 2011 Anne K: Det er når jeg kommer ind af døren. Jeg tror lidt det er fordi hun er så glad at hun ikke ved hvad hun skal gøre.

Kommentér på:
Hund ligger på ryggen når hun er glad?

Annonce